Kysyttekö mieheltänne luvan saatteko värjätä,leikata yms. hiuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kysy lupaa, mutta mielipidettä kysyn kun en itekkää osaa koskaan päättää mitä tekisin :D
Mun mies ei tykkää lyhyestä tukasta... ja en minäkään.. joten siinä mennään samoissa :D tukan väriä oon muuttanu vaaleesta,mustaksi,ruskeeksi,punertavaksi ja aina on kehunu...

meillä käytiin tällainen keskustelu pari h sitten:
Minä: ajattelin värjätä tukan.
Mies: aijaa. joko ostit värin.
Mie: joo
Mies: minkä värisen?
Mie: punaruskean. otin taas sitä castingia, kun se hoitaa niin hyvin hiukset se hoitoaine ja tuoksuu ihanalle.
Miehellä ei ollu sitte enää mitään sanottavaa asiaan. tietää että mulle sopii se sävytys.
eli en lupaa kysele. aina tuo on tykänny kaikesta mitä tukalleni teen. en mitään mielikuvitukseita uttuja harrasta. lähinnä permistä ja sävytystä. poikatukasta se ei tykkäis, mutta en taitas tykätä minäkään, vaikkajoskus tekis mieli pätkästä kaikki pois kun ärsyttää kun ei saa sitä hyvän näköseksi jos ei ole samana päivänä pessy..

No siis, kun miehen kanssa on tavattu yli 9 vuotta sitten oli minulla erittäin lyhyt todella blondattu hiusmalli. Sitä pidin pitkään, kunnes innostuin taas kasvattamaan (on ollut elämässäni monen moista hiusmallia, -pituutta ja - väriä ) . :D

Tällä hetkellä hiukseni ovat puolipitkät ja vaaleat... Mietin aina parturiin mentäessä mistä mieheni tykkäisi, koska hänhän minua useimmiten katselee, kuin itse itseäni peilistä... B)
En kuitenkaan hänen toiveitaan aina toteuta, eikä hän todellakaan pakota. :) Nytkin hän on vähän puhunut, jos leikkauttaisin lyhyen, mutta en kyllä sitä niin paljon itse halua, etten ainakaan vielä mene leikkauttamaan... :saint:

Yhteistyössä