Kytkypuhelimen vaihto toiseen... Onnistuu netissä, onnistuuko myymälässä? Saunalahti.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menneen talven Lumia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menneen talven Lumia

Vieras
Haluisin vaihtaa ton Lumian Samsungiin tai iPhoneen ja katselin äsken, että Saunalahden nettisivujen kautta onnistuu. Tietääkö kukaan voiko tuon saman operaation tehdä myymälässä?
Netissä menee niin, että lähettävät laskun nykyisestä ja kun se on maksettu, saa uuden laitteen.

Nykyinen ollut kohta vuoden, ei hirveesti ole enää siitä maksettavaa.

ps. Kumpi olis parempi, Samsung vai iPhone?
 
Haluisin vaihtaa ton Lumian Samsungiin tai iPhoneen ja katselin äsken, että Saunalahden nettisivujen kautta onnistuu. Tietääkö kukaan voiko tuon saman operaation tehdä myymälässä?
Netissä menee niin, että lähettävät laskun nykyisestä ja kun se on maksettu, saa uuden laitteen.

Nykyinen ollut kohta vuoden, ei hirveesti ole enää siitä maksettavaa.

ps. Kumpi olis parempi, Samsung vai iPhone?

Samppa on puhelimena parempi, mutta näyttöarvoa iPhonella lienee enemmän.

Mutta mitäpä jos kuitenkin soittelisit sillä Noksullasi sen kytkysopparin päättymiseen asti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27819608:
Samppa on puhelimena parempi, mutta näyttöarvoa iPhonella lienee enemmän.

Mutta mitäpä jos kuitenkin soittelisit sillä Noksullasi sen kytkysopparin päättymiseen asti?

Kiitti :) Samppa olis enemmän mieleeni.
Joo, voi olla et soittelenkin, kunhan tässä vertailen ja tuumailen.
 

Yhteistyössä