kyykäärme=(

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Meidän talon nurkalta, pojan jalkojen edestä lähti kyykäärme liikkeelle. Ja vielä ihan pikkanen.Onneksi ei pistänyt ja onneksi mies oli jo kotona. Naapurin isännän kanssa tappoivat sen. Vaikka se oli keskeltä poikki sen suu aukeni vielä monta minuuttia.
Vauva oli vaunuissa nukkumassa pari tuntia ennen siinä samassa kohtaa :( :o . Naapuri sano, että iltalehdessä on ollut joskus juttu, että kun joku oli vienyt vauvaa vaunuihin niin siellä oli ollut kerällä käärme :| .
Inhoan käärmeitä |O
Huomennä kyttään varmaan vaunuja joka minuutti :| Ja muitakin muksuja. Ja nurmikon isäntä muli ihan lyhyeksi. :kieh:

Meilläki on pihassa käärmeitä, tänä kesänä jo yks nähty (ja tapettu), parhaimmillaan tai oikeestaan pahimmillaan samana kesänä viis jouduttu listimään. Meillä ei oo onneks vielä lapsia purru, koiraa puri kerran kuonoon. Kyypakkaukset löytyy vakiovarusteena lääkekaapista tätä nykyä. Eikä ees auta vaikka on nurmikko ihan lyhyt, näkyy nuo siltikin pihassa pyörivän. :kieh:

Viime kesänä tässä alueella tapettiin n.5 kyytä :| Tässä likellä on joskus muinoin ollut joku mutalammikko, jossa oli kyitten juoma paikka. Nyt tässä on taloja ympärillä ja joka pihassa muksuja. Mutta edelleen noita yökköjä :(

Mä inhoan kyitä yli kaiken ja 3 kertaa olen sellasen nähnyt, mun tädin vaunuissa on kuulemma ollut kyy nukkumassa sulassa sovussa kun täti on ollut vaunuissa. *puistatus*

Tällä alueella on myös hirveästi kyitä, keväisin tuolla metsätiellä saattaa kilometrin matkalla olla viisikin lämmittelemässä. Pihalla ei onneksi ole vielä näkynyt, kun tässä on katuja ympärillä, mutta välillä kyllä hirvittää.

Yhteistyössä