Mama2...............2.8....................tyttö 05
MeeJoo...............7.8....................poika 03
Rht.................... 9.8..................... tyttö 11
Zuviliini.............. 25.8.................... poika 06, poika 08
laramaria............27.8................... tyttö 11
Mrs.Mom.............30.8...................ensimmä inen
Milo.....................2.9.....................ensimmäinen?
Terve vaan Mama2! Mulla on kanssa koululaisikäinen lapsi ennestään, poika, kuten listasta näkyy. Hän asuu meillä vuoroviikoin, ja vuoroin melkein naapurissa isänsä ja hänen avopuolisonsa kanssa. Koulu on kävelymatkan päässä molemmista kodeista. Aina ei ole ollut noin, eka ja tokaluokan isä kuljetti poikaa toisen kaupungin alueelta kouluun. Kun sitten kaverit ja muu elämä alkoi pojalla kiinnittyä selkeästi tänne koulun kulmille, niin isäkin tuli vähitellen siihen tulokseen, että voisivat muuttaa samalle alueelle

Hyvä niin.
Musta on tavallaan kiva, että esikoinen on jo noin iso ja omatoiminen. Ja se huomio, mitä poika eniten tarvitsee, on kuitenkin semmoista normaalia läsnäolemista, läksyjen ihmettelyä yhdessä, videopelejä ja lukemista ja juttelua. Tuo pienempi sitten vaatii kuitenkin kaikessa avuttomuudessaan vuosia semmoista aktiivisempaa konkreettista hoitamista. Olen salaa haaveillut, että toinen/kolmas pieni saisi tulla sitten tähän perään (kun ikääkin ehtii kertyä tän vuoden aikana jo 36), mutta toisaalta mietityttää, että jaksaako sitä kuitenkaan. Riippuu vähän, mimmoinen tapaus tämä tulokas sitten on.
Mä en oo saanut mitään ohjeita siihen, miten neuvolassa pitäisi toimia nyt jatkossa. Siis yhden kerran käytiin rv7 ja nyt huomenna on rv19 käynti. Verenpainemittari löytyi aulatilasta, sen muistan, mutta pissanäytteistä ei ole sanottu viimeksi mitään, tai en ainakaan muista. No, eiköhän ne neuvo sitten. Painoa on alkanut nyt tulemaan rv 17 eteenpäin. Eli nyt ollaan +3kg ekaan neuvolaan. Mihinkään muualle sitä ei kuitenkaan tunnu tulleen kuin masuun, joten en ole huolissani. Katson aika tarkkaan mitä syön ja kun pahoinvointikaan ei enää vaivaa niin pystyy pikkasen rajoittamaan.
Mrs. Mom - Tää ei nyt varmaan sua auta yhtään, mutta mä taidan olla sitten niitä hyvinvoivia odottajia

Oon kyllä kiitollinen tästä "hehkusta", jos sitä voi niin nimittää. Mutta eiköhän se siitä vauvan synnyttyä romahda

Nyt voi nauttia hetken nuorentuneesta ihosta, nopeasti kasvavista hiuksista ja kynsistä ja isommista rinnoista. Kyllä ne siitä taas rupsahtaa... Unet on tosi vilkkaita täälläkin, vielä vilkkaampia kuin normaalisti.
Jaa-a, neuvolan jälkeen varmaan sitten taas lisää kuulumisia.
MeeJoo 18+0