Lääkäri lupasi 99% varmuudella poikaa.. Kertokaas mulle miten tämä kuva on oikein otettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ültra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekkään en tuosta saa selvää kun sen mitä lääkäri näytti että tuossa pippeli (vesemmalla osoittaa nuoli siihen) ja toinen nuoli osoittaa ylhäällä olevaan napanuoraan. Sitä tässä kysynkin että miten tuo kuva oikein on?? Kasvoja ei minun tietääkseni kuvassa näy ollenkaan koska vauva oli perätilassa ultrauksen aikana aika mutkalla saisi olla jos vierekkäin olisi pää ja pippeli.

Mä oon maailman huonoin katsomaan näitä - mutta mä nään keskellä miehen kasvot ;)

Kasvot siinä näkyy, mutta sen on pakko olla harhaa, koska ei vauvalla ole tuon mallinen pää :p En kyllä itse tajua hölkäsen pöläystä koko kuvasta, näen vain istukan ja sitten jotain epämääräistä molkkua siellä täällä :D

Lääkäri ei osannut sanaakaan suomea ja puhui vain ruotsia joten jäi vähän epäselväksi.. sen ymmärsin että tuossa oli pippeli ja sanoi ensin että vauvan jalka on edessä eikä näe kiveksiä vaan pippelin mutta myöhemmin sanoi että näkee kiveksetkin ja on 99% poika. Kun antoi tuon kuvan näytti siitä tuota pippelin kohtaa ja sanoi että tässä pippeli.

No minä sanoisin, että tuo vasemman puoleinen nuoli osoittaa vauvan kantapäätä. Jalkapöydän luut näkyy valkoisena ja sitten siinä jalan vieressä, keskellä kuvaa on pää. Silmät ja nenä erottuu. En kyllä millään konstilla saa tuohon kuvaan mitään pippeliä vaikka kuinka tiiraisin. Antoikohan lääkäri oikean kuvan teille...

En hahmota, mutta onko kuvassa edes koko lapsi?? Tuskin. Siis on varmasti apn lapsi, mutta olisiko vaan joku osa lapsesta? Meillä aikanaan ottivat sellaisia osakuvia mm mahan ja munuaisten seudusta. Mutta ei tuosta mitään tolkkua saa.

En oo ikinä saanut mistään noin huoa kuvaa matkaani! Yksityiseltä lääkäriltä tuo vielä saatu. Ihme pallojakin tosiaan tuolla ympäriinsä on ja itsekkin nään tuossa kasvot mutta eihän ne nyt mitenkään voi olla kasvot!! jos siinä on pippeli vierellä.

[QUOTE="Hui";28778631]Mä inhoan näitä kuvia jossa näkee tommoset pelottavat kasvot. Yyhhh, tuli ihan kylmät väreet, että mikä mörkö siellä mahassasi on :([/QUOTE]

Pakko peesailla. Noissa miehenkasvoissa on todella pelottava ilme, ihan joku kauhuleffan sarjamurhaaja-naama.

Yhteistyössä