Lääkärin soittoaika tiistaina, ei vieläkään ole soittanut.. "ei ehdi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Nimenomaan lukee, että lääkäri soittaa 29.9. klo 14.00. Soitin 14.45 että onko unohtunut, hoitaja sanoi että on nyt vähän myöhässä. Ok, jäin odottelemaan. Nyt taas kyselin, mikä mättää, ja kuulemma "voi olla niin paljon kaikenlaista ettei ehdi". Joo, mullakin on kaikenlaista enkä pysty koko ajan päivystämään puhelinta! mikä ihmeen soittoaika tuollainen on? Oli muutenkin tökerö hoitaja joka vastasi.

Lapsen varjoainekuvauksen tuloksia siis odottelen..

Ne kyllä soittaa heti kun ehtivät, todennäköisesti tuo soittoaika tarkoittaa, että silloin ALOITTAA kaikille soittamisen. =) (Ja niitä voi olla paljon)

Ja jos lääkäri on tuntunut osaavalta ja olet kuulut hänestä hyvää, ei todennäköisesti tahallaan vetkuttele. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ne kyllä soittaa heti kun ehtivät, todennäköisesti tuo soittoaika tarkoittaa, että silloin ALOITTAA kaikille soittamisen. =) (Ja niitä voi olla paljon)

Ja jos lääkäri on tuntunut osaavalta ja olet kuulut hänestä hyvää, ei todennäköisesti tahallaan vetkuttele. :hug:

On joku sijainen. Pari päivää odottelua ja tässä tulos: resepti tuli postissa. En kyllä hae tuota ennen kuin saan keskustella lääkärin kanssa. Muutenkin ahdistaa koko juttu :ashamed:

mulle lääkärin piti soittaa verikokeiden tuloksesta viikko käynnin jälkeen..
Meni kk ja ei vieläkään ollu soittanu. Soittelin takasin päin ja mun tulokset annettii toiselle lääkärille, vaikka niis ei edes ollu mitään.

Mulle lääkäri sanoi 4 viikkoa sitten että hän sitten soittelee kun verikokeiden tulokset tulee. Lääkäriä ei saa kiinni kun on milloin missäkin, oon kolmeen neuvolaan jo soittanut, käskevät vaan soitella sit taas ens viikolla :headwall: Joten menin yksityiselle hakemaan tuloksia :p

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Mulle lääkäri sanoi 4 viikkoa sitten että hän sitten soittelee kun verikokeiden tulokset tulee. Lääkäriä ei saa kiinni kun on milloin missäkin, oon kolmeen neuvolaan jo soittanut, käskevät vaan soitella sit taas ens viikolla :headwall: Joten menin yksityiselle hakemaan tuloksia :p

Pitäisköhän itsekin soitella yksityiselle.. Mitenkähän paljon sellanen maksais? Ja sais keskustella tuosta lääkityksestä, sillä on aika paljon sivuvaikutuksia jne. Ja tahtoisin muutenkin tietää enemmän tuloksista, tällä hetkellä en tiedä mitään..

Yhteistyössä