Lääkärissä - oikeasti? Kertokaa kokemuksianne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Potilas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Potilas

Vieras
Täytyy kertoa oma kokemus, kun olin vajaa parikymppisenä miehenä naisneurologin vastaanotolla Hyvinkään sairaalan neurologian poliklinikalla. Mukana tietysti nuoren miehen levoton ajatusmaailma, mutta jokainen tehköön omat johtopäätökset naisneurologin toimista. Näin tilanne eteni:

Vastaanotto meni aluksi jo vuosikausia jatkuneella rutiinilla; käytiin veriarvot läpi, neurologi kysyi ne samat kysymykset kuin aina ennenkin ja totesi hoidon jatkuvan ennallaan. Tehdessäni lähtöä hän pyysi minua riisuutuman ja istuutumaan hoitopöydälle. Hieman yllättyneenä tein niin kuin käskettiin, mutta jätin alushousut jalkaan ja istuuduin hoitopöydälle. Naisneurologi oli riisuutuessani vähän hermona ja kysyi: "Mikä se oli?", kun vyönsolkeni osui alumiiniseen johtokouruun.

Naisneurologi työnsi lantionsa jalkojeni väliin siten, että tunsin hänen häpyluun painavan nivusiani. Sitten hän painautui lähelle minua ja tunnusteli selkääni. Vehkeessäni tuntui jännälle, mutta onneksi se ei alkanut pahemmin kasvamaan. Hetken minua hiplattuaan hän pyysi minua selinmakuulle ja sitten hän taivutti polviani rintaani kohti. Tässä vaiheessa hän vähän kommentoi, että "tää on vähän jäykkä" ja sitten antoi luvan pukeutua ja lähdin pois.

Ajattelin, että tilanne oli normaali tutkimus eikä puumaneurologin viettely-yritys, mutta papereistani ei löytynyt mitään mainintaa moisesta "jäykkyystutkimuksesta". No, vain hän tietää mikä oli homman nimi. Aikaa olisi ollut vaikka mihin.

Onko teillä muilla seksuaalissävytteisiä lääkärikäyntejä?

Noh, kyllä mä luulen että tuo seksuaalissävytteisyys oli sun päässäsi... Eiköhän tuo jäykkyys kuitenkin viitannut nivelten jäykkyyteen.

No, eihän sitä koskaan tiedä.

Yhteistyössä