Lääkäristä iltaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Just tulin lekurista.. Viimeyö oli ihan hullua ton kurkun kans. Tytölläki meinas mennä hermot ku mä yskin puol yötä.. :snotty:

Mut eipä lekuri pahemmin ihmetelly. Katto kurkkuun, kurkussa kunnon peitteet ja pari verenpurkaumaa :o ihan pikkusen kipee.. Kysäs et haluunko testin. Totesin et en. Seuraava kysymys olikin että onko penisilliiniallergiaa. Sano lääkäri ettei oo ennen aikuisella tollasta kurkkua nähnykkään..

Sain sit 10 päivän lääkekuurin, jospa se nyt alkais äkkiä tehoomaan! Buranat ja muut päälle, jos sitä maanantaina selviäis duuniin!

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
mikä tauti se siis on? angiina?

Angiina joo.

Eilinen oli ihan kamala, tuntu et koko helkkarin kurkku turpoo umpeen enkä saanu nukuttuu ku joko heräsin siihen etten saa henkee tai siihen et kuorsaan :o Ja kipu oli jotai ihan järkyttävää, en pystyny syömään muuta ku jogurttia..

Nyt tuntuu jo paremmalta, alkaa vissiin penisilliinit tehoomaan. Kurkku on enää vaan oikeelta puolelta kipee, toisella puolella ei ollu enää ku punostusta ku kurkkasin sinne. Ja huomenna duuniin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kerrotko vielä mikset halunnut testiä?

Toi oli niin selkee homma. Lääkäri tosissaan sano että hän on neljällä lapsella nähny samanlaisen kurkun ja kaikilla on todettu angiina. Ei lääkärikään pitäny sitä tarpeellisena.

Lisäks se on tosi inhottava se testi.. Mä oon kauheen herkkäkurkkunen, etenki viel sairaana, viimeks tönäsin hoitajaa kauemmas ku otti nielusta näytettä.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Toi oli niin selkee homma. Lääkäri tosissaan sano että hän on neljällä lapsella nähny samanlaisen kurkun ja kaikilla on todettu angiina. Ei lääkärikään pitäny sitä tarpeellisena.

Lisäks se on tosi inhottava se testi.. Mä oon kauheen herkkäkurkkunen, etenki viel sairaana, viimeks tönäsin hoitajaa kauemmas ku otti nielusta näytettä.. :snotty:

Melko etevä lääkäri jos pystyy nielurisoista katsomaan että on streptokokki-A.... Ai niin, mutta olihan se neljällä lapsella nähnyt tuollaisen kurkun!!!! Ei hyvää päivää mikä lääkäri :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Melko etevä lääkäri jos pystyy nielurisoista katsomaan että on streptokokki-A.... Ai niin, mutta olihan se neljällä lapsella nähnyt tuollaisen kurkun!!!! Ei hyvää päivää mikä lääkäri :D

Ihan pätevältä lääkäriltähän tuo vaikutti.. eiköhän nekin osaa hiukan jo kattoo oireiden perusteella et mistä on kyse.. Ja oikeessahan tuo näytti olevan kun kerran lääkekuuri puree.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Paranemista sinne! Angiina on inhottava tauti, onneksi sulle sentään käy lääkkeet siihen (toisin kuin itsellä).

Joo tää oli kyllä ihan erikoisen ärhäkkää laatua. Joo onneks lääkkeet käy, maha vaan ei tykkää niistä ollenkaan :D

Yhteistyössä