Lääkkeellinen keskeytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle on tehty. Vuoto oli ihan kamalaa. Ja kipujakin oli...ja no yksi ikävä asia olisi...mutta en tiedä haluatko edes tietää. Minulla on tytär ja edelleen kadun tekoani. Silloin tuntui, ettei ole vaihtoehtoja. Mutta minulla tyhjeni kuitenkin.

Niin ja lisäisin vielä tuohon ed.kirjoitukseeni, että sai kuitenkin särkylääkkeitä mukaan. Ekan päivän tabletit oli kivuttomia. Seur.päivä olikin sitten asia erikseen...
Henkinen kipu raskainta.

Minullekin on tehty. En kadu hetkeäkään, enkä ylipäänsä ajattele koko asiaa. Viikkoja tosin oli minulla yhdeksän. Kivut olivat melko kovat, Panadolilla kuitenkin helpotti. Vuoto on alkuun runsasta.
Voimia sinulle, uskon, että tiedät, mitä olet tekemässä. Se on sinun päätöksesi, ei kenenkään muun.

Kipeesti kieltämättä käy ja vuoto oli RUNSASTA. Mulla oli viikkoja 6 ja risat. Siihen kannattaa varautua, että sikiö on jo ihan nähtävissä noilla viikoilla. Täällä raja oli 9 viikkoa, sen jälkeen kaavinta. Tosin aikaakin jo useempi vuosi. Mitään jälkiseuraamuksia ei ollut ja nopeesti raskauduin 5 vuotta myöhemmin.

Kiitos vastauksista.En usko,että kukaan tekee keskeytystä jos ei ole ns.pakko.Sen uskon,että henkinen kipu raskainta,mutta tässä tilanteessa minullakaan ei todellakaan ole vaihtoehtoja :(

mulle tehty myös lääkeillä kovat tuskat oli en menannu tulla kuntoon ollenkaan.kovasti kaduttaa.4 vuotta jo mennyt mutta vieläkin on mielessä ei unohdu kait ikinä.sillon en ollut valmis äidiksi,mut nytten olisin.voimia sulle niitä tulet tartteen

Kiitos. Ja mä vaan,mulla on jo useita lapsia ja kaikki pieniä,juuri jäänyt yh:ksi ja voimat ei vaan yksinkertaisesti riitä vaikka miten haluaisin. Ja kaksi lapsistani sairaita =(

Yhteistyössä