Lääkkeellinen tyhjennys, ei vuotoa vieläkään?? Neuvoja ja apuja..;((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muffinski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muffinski

Uusi jäsen
02.01.2010
2
0
1
Tervehdys kaikille,

täällä vietetty surullinen vuoden loppu ja vuoden alku, ja helpotusta ei näy. Keskenmeno tullut viikolla 8+5, mutta kehitys loppunut viikolla seitsemän ja rapiat. Meille tämä on neljäs keskenmeno,( 3 aikaisempaa v 2003) välissä syntyi poika 2004 ja nyt taas kesken..

Aikaisemmissa keskenmenoissa tehty kaksi kertaa kaavinta ja yksi lääkkeellinen tyhjennys, mikä muistaakseni meni ihan ok. Mutta nyt..käytiin 31.12 lääkärissä ja kotiin saatiin cytotec tabletit. Neljä tablettia kielen alle 20 min ja nyt siitä kulunut kaksi vuorokautta ja ei ole yhtään vuotoa tai mitään.. pientä vihlovaa tunnetta alavatsassa, mutta todella pientä.

Onko kokemuksia asiasta..? sairaalaan soitettu ja pyydettiin odottaa maanantai aamuun.. voiko tosissaan olla että vuoto voisi vielä alkaa??

olo väsynyt kun ei pääse asian kanssa eteenpäin, ja lisäksi turhautunut,vihainen ja surullinen.. :(

Kuitenkin talven keskellä toivon vuoden muuttuvan valoisammaksi ;)

kiitos kaikille ;)

Mulla ei ole kokemusta onneksi kuin yhdestä keskenmenosta ja toivottavasti ei nyt enempää tulisikaan...mutta siis asiaan.

Mulla ei oikein meinannut alkaa noilla tableteilla tyhjenemään. Sain ensin silloin maanantaina yhden tabletin ja sitten sen viikon keskiviikkona aloitettiin varsinaisesti se tyhjennyt. Silloin aamulla laitettiin ensin kohdunsuulle joitain tabletteja ja niillä olisi pitänyt alkaa vuoto. Ei alkanut. Iltapäivällä sain kaksi tablettia nieltäväksi ja ei vatsakipua kummempaa. Illalla sain noita tabletteja neljä lisää suun kautta nieltynä ja vasta sitten käynnistyi...

Mä en oikein jaksa uskoa, että enää vuoto alkaisi, kun ei alkanut jo...

Mulla ei edes tyhjentynyt sittenkään kaikki vaan piti vielä kaapia, jäi tosi ikävä fiilis koko jutusta :(

Voimia ikävään koitokseen :hug:

Kiitoksia Nallepuh82 vastauksesta ;) ja voimia myös sinulle.
Eilen sitten käytiin sairaalassa kun mitään ei tapahtunut ja tänään aamulla toimenpiteeseen, kaavintaan. Rankka viikko takana ja varsinkin tänään jotenkin iski todellisuus ihan vasten kasvoja, mutta uskoisin että tästä nyt pikkuhiljaa eteenpäin ja uusia koitoksia kohti.

Voimia kaikille ja onneksi on tälläisiä paikkoja, joissa voi purkaa oloaan ja saa tukea ja apua. ;)

Voimia sinulle muffinski!
Itse aloitin eilen myös lääkkeellisen tyhjennyksen. Sain 2+2+2 tbl Cytotecia, mutta mitään muuta ei aiheuttanut kun alavatsan ja alaselän voimakkaan jomotuksen sekä vesiripulin. Tänään aamupäivällä vasta tyhjeni... ehdin jo pelätä itsekin kaavintaan joutumista :'(

Onnea teille yritykseen, vaikka olo onkin lohduton. Itse en tiedä miten tästä jatkais. 2 vuotta yritystä takana, ja nyt sitten keskenmeno. :hug: