lääkkeellinen tyhjennys ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ninnu

Jäsen
18.05.2004
303
0
16
Hei!

Olin eilen lääkkellisessä tyhjennylsessä. Olin sairaalassa 10 tuntia. Emätin pillereitä laitettiin 3x2 vuoto alkoi pitkän odottelun jälkeen, mutta aika niukkana. Pöntöllä istuessa tuli kyllä muutamia klönttejä. Mutta se mietityttää, että vasta nyt jouduin ekan kerran vaihtamaan siteen kun vuotoa ei vain tahdo tulla. Oottelen pari tuntia ja jos mitään ei tapahdu soitan lääkäriin ja kysyn miksi näin on.
Onko muita joilla ollut tosi niukka vuoto jasilti lääkkellinen tyhjennys olisi onnistunut?
Mua niin ihmetyttää kun olin odottanut sairaalloista verenvuotoa.
En kestäisi jos joutuisin vielä kaavintaankin. Kivut oli eilen niin #&%?$!*.

Nostan tämän vanhan ketjun, kun aiheeni liippaa läheltä.

Itselläni käynnissä keskeytyneen keskenmenon lääkkeellinen tyhjennys. Maanantaina sain sairaalassa suun kautta lääkkeen ja tänään laitoin itse 4 cytoteciä aamulla klo 10. Vieläkään ei ole tapahtunut mitään. Eilen päivällä vatsaa kouristeli ja verta tuli ja muutama pieni klönttikin. Illaksi olo palautui normaaliksi. Aamulla ei vuotanut yhtään.

Nyt ihmettelen kun ei mitään tapahdu. En viitsi sairaalaankaan vielä soittaa ja kysyä. Kuinka kauan muilla on mennyt siihen, että lääkkeet ovat käynnistäneet "supistelut". Olenko voinut laittaa lääkkeet väärin ja siksi eivät toimi? Paljon olen kaikenlaista ehtinyt päivän mittaan miettiä.. :ashamed:

Ja jos vuoto ei ala, niin onko seuraava vaihe kaavinta?

Vastaampa heti omaan kysymykseeni...

Oli pakko soittaa sairaalalle ja kysyä mikä kestää. Kuulemma pitää vaan odotella, ei ole mitään hätää vaikka ei vuoto heti alkaisikaan. Odottavan aika on pitkä.. :headwall:

Heips!

Mulla tänään eka pilleri annettu kun löydettiin ultrassa kuollut sikiö ( vikkoja 13+1) ja perjantaina jatkotoimet. kaavinta myös edessä. Kuulemma kevyt nukutus tuolloin laitetaan, se ei pelota. Kivut kylläkin mitä tuleman pitää.. Kamalaa tämä on! Eka neuvolas ei kuulunu sdänääniä ja sain sit mennä tarkistuttaan ultraan (vaikka kuulemma yleensä viikon päästä uudelleen neuvolaan mennään, mutta mulle kun oli tehty istukkabiopsia, jossa oli kovat vatsakivut) niin menin sitten itseasiassa jo kolmanteen ultraan tänään ja siellä ei ollut eloa.

Nyt vähän vatsaan sattuu mut ei mitään verrattuna sen biopsian jälkeisiin kipuihin. ÄH!!
Kuinka pitkällä täällä on porukka ollut?? Onko jollekin tehty tuo istukkanäytteenotto?!
VOIMIA KAIKILLE!!!!! :heart: :heart:

Yhteistyössä