lääkkeellinen tyhjennys kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Minulla aloitettiin tyhjennys viime tiistaina. Viikkoja n. reilu 7. Sain sairaalassa 2 pilleriä suun kautta. Toinen kohtua pehmentävän ja toinen pahoinvointilääke. Loput 8 pilleriä kotiin.
Ensimmäiset 4 pilleriä emättiimeen 2 päivän kulutta, eli torstai aamuna(eilen) laitoin 4 plleriä emättimeen. Sen jälkeen piti olla n.tunti makuulla, jotta lääkkeet imeytyisi. Kun nousin tunsin että vuoto on alkanut. Menin vessaan ja istuin siellä, isompia klönttejä tuli ja verta tulis lorisemalla, mutta kuitenkin kohtuudella. Kipuja oli vähän, otin kuitenkin yhden panacodin.

Loput lääkkeet 4 tunnin välein kaksi kerralla suun kautta.
Kysynkin nyt et voiko tää olla näin "helposti" ohi? Illalla ei enään mitään oireita ja verentulo niukkaa. Yöllä vain vähän siteessä verta ja nukuin hyvin. Olin kuitenkin varautunut pahempaan.

Kokemus epäonnistuneesta tyhjennyksestä. Luulin päässeeni helpolla. Sairaalassa sanottiin, että tuntuu kuin olisi kuulautiset (kipujen osalta). Vuotoa oli niukasti mukana kuitenkin jonkin verran hyytymiä. Lääkärissä oltiin tyytyväisiä kun oli nuo muutama hyytymä niin eiköhän kaikki ollut selvää. Itseäni epäilytti ja 4 viikon päästä tein testin joka edelleen plussaa. Lääkärissä vain onniteltii uudesta raskaudesta. Odotin muutaman viikon ja testi haalenemaan päin mutta positiivinen. Sain ajan ultraan jossa selvisi, että materiaalia edelleen kohdussa. Sain uudet lääkkeet ja tällä kertaa vuoto oli niin hurjaa, että pystyi istumaan vaan pöntöllä kun mikään side ei pitänyt 5 min kauemmin. Tuosta tiesin itsekkin, että kohtu lähti kunnolla tyhjenemään. Vuoto kyllä niukentui nopeasti. Kivut oli synnytyssupistuksiin verrattavia.

Minulla lääkkeellinen tyhjennys onnistui kotona hyvin. Itse tyhjennyspäivänä vuoto oli kuukautisvuotoa hieman runsaampaa ja klimppejä tuli paljon. Sen jälkeen vuoto jatkui muutaman päivän kuukautistyyppisenä ja sitten noin viikon vielä tihkutti vähän.

Kivut olivat tyhjennyspäivänä hieman menkkakipuja kovemmat, mutta niistä selvisi panacodin avulla. Ihmettelin myös, että näin helpollako tämä meni. Mitään jälkitarkastusta ei ollut, mutta näemmä kaikki oli mennyt oikein kun noin kuukausi tyhjennyksestä tulivat normaalit menkat ja saimme taas aloittaa yrityksen. Neljännellä kierrolla tärppäsi taas ja nyt odotellaan lasta saapuvaksi <3

Mua pelottaa tosi paljon,että jotain mennyt pieleen. Ettei kohtu olisikaan tyhjentynyt. Vasta 4-5 viikon päästä verikoe, jossa katsotaan onko raskaushormooni laskenu. Aika pitkä aika odotella..

[QUOTE="Vai niin";30642851]No teillä sit jäi ehkäisy käyttämättä :([/QUOTE]

Mistä niin päättelit???
Aika monesta muustakin syystä joudutaan kohtu tyhjentämään, kuten keskenmeno!!!

älä välitä tuosta vai niin ääliöstä. kyllä se voi olla noinkin helpolla ohi, mutta kantsii tehdä testit jälkeenpäin ja käydä ultrassa tarkistamassa, että kaikki on tullut pois! odottelu on tosi inhottavaa, mutta minkäs teet. kokemusta on 2 lääkkeellisestä tyhjennyksestä keskenmenon jälkeen.

Nyt eilen illalla vessanpönttöön putos iso klöntti, en tarkemmin katsonut. Mut melko iso se oli. Tänään aamulla hieman menkkakipuja vatsalla. Onko tää nyt normaalia. Siis viime torstaina aloitin tyhjennyksen kotona. Voiko näin "myöhään" vielä tulla noita hyytymiä tai klönttejä?

Yhteistyössä