Lähden heti laivalle jos tämä toteutuu! Olisiko hiukan luksusta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymys ap:lle, siis ihan ystävällisessä mielessä, ei mitään naljailua. Jos voisit ottaa laivalla tuntemattoman lapsenvahdin, niin mikset myös maissa niin pääsisitte kaksin jonnekin. Ja anteeks etukäteen jos ymmärsin väärin mutta käsitin että ette pääse juurikaan kaksin minnekään.
Entä kaveriperheet? Ettekö voi ottaa vuorotellen lapsia hoitoon?

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kysymys ap:lle, siis ihan ystävällisessä mielessä, ei mitään naljailua. Jos voisit ottaa laivalla tuntemattoman lapsenvahdin, niin mikset myös maissa niin pääsisitte kaksin jonnekin. Ja anteeks etukäteen jos ymmärsin väärin mutta käsitin että ette pääse juurikaan kaksin minnekään.

meidän kaverit on kaikki lapsettomia. Muutama lapsiperhe on, mutta niissä ihan pienet vauvat. Sukulaiset auttaisi, mutta asuvat 500km päässä. MLL hoitajia voisi pyytää, mutta meillä on koira ja muutaman kerran olen kysynyt niin on ollut sellaisia hoitajia jotka ei tule koiraperheeseen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

meidän kaverit on kaikki lapsettomia. Muutama lapsiperhe on, mutta niissä ihan pienet vauvat. Sukulaiset auttaisi, mutta asuvat 500km päässä. MLL hoitajia voisi pyytää, mutta meillä on koira ja muutaman kerran olen kysynyt niin on ollut sellaisia hoitajia jotka ei tule koiraperheeseen :(

No höh. Kurjaa että kaatuu sitten tuollaiseen.
Mä lapseton ihminen olen monesti miettinyt että pitäisikö joskus tarjoutua jonnekin lapsenvahdiksi. Se olisi varmaan kivaa kaikille. Aikuiset pääsisi vapaalle ja minä itse touhuaan lasten kanssa.

No höh. Kurjaa että kaatuu sitten tuollaiseen.
Mä lapseton ihminen olen monesti miettinyt että pitäisikö joskus tarjoutua jonnekin lapsenvahdiksi. Se olisi varmaan kivaa kaikille. Aikuiset pääsisi vapaalle ja minä itse touhuaan lasten kanssa.

kannattaa. Paras lahja tuo on vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Jos on kovinkin herkkä ja pelokas lapsi, niin tuo ei varmaankaan ole hyvä ratkaisu.
Meidän muksut eivät näe pahoja unia (eivät oo nähneet varmaan koskaan) eivätkä herää öisin, eli sinänsä nou hätä...eivät myöskään "pelkää " vieraita hoitajia esim. päiväkodissa.

Päteväkin voi olla hullu, mutta sittenhän lapsiaan ei voisi viedä edes päivähoitoon. Tuttu/sukulainenkin voi skitsahtaa, tai osoittautua pedofiiliksi, joten ei kai auta muu kuin hoitaa lapsensa kokonaan itse ja unohtaa oma aika/parisuhdeaika kunnes lapset lentävät pois pesästä :D

No päiväkodissa on useampi hoitaja..paitti jos ne sekoo kaikki kerralla :D

Mutta pph on yksin.... :xmas:

No en veis kyllä pph:llekaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No päiväkodissa on useampi hoitaja..paitti jos ne sekoo kaikki kerralla :D

Eli sä et periaatteessa voi koskaan jättää lastasi kellekään hoitoon? Koska kuka vaan voi olla hullu tai muuten vaan seota? Miten ne laivan lastenhoitajat nyt ois jotenkin sekopäisempää porukkaa kuin vaikka MLL:n?

No en mä meille ottais ketään puolituttua hoitamaan, ei ole tarvetta. Mutta silleen puoliksi tosissani mä nyt tässä olen..

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Me käydään ainakin laivalla nimenomaan perheen kanssa eikä sen vuoksi että sielläkin lapset tuupataan jokun toisen hoitoon niin kuin arkena päiväkotiin.

Minusta olisi ainakin luksusta, koska me ei koskaan voida kahdestaan lähteä mihinkään, niin voisi käydä esim. syömässä kaksistaan. Meitä on paljon ihmisiä joilla on perhe aina mukana joka paikassa, joten olisi kyllä luksusta päästä miehen kanssa edes joskus syömään kahdestaan.

Öö.. Kotiin voi jo nyt tilata lapsenvahdin kaitsemaan lapsia esim. yöksi. Ei tarvitse odottaa sellaisen palvelun toteutumista.

Yhteistyössä