Neuvolaan soittamisesta: Mä soitin heti plussapäivänä, en malttanu odottaa

Plussapäivä oli 10.7. ja ajan sain heinäkuun vikalle viikolle (en muista ekaa annettu aikaa, kun jouduttiin se myöhemmin muuttamaan, oisko ollu 30.7?)
Sikainfluenssarokotteesta: En meinaa ottaa rokotetta, ellei neuvolassa/lääkärissä saada mua tosi vakuuttuneeks siitä, et siinä ei oo riskejä. Oon yrittäny selvitellä kovasti, miten paljon sitä on ehitty tutkia, mutta kiirehän siinä on ollu.. En siis taida uskaltaa. Rokote pitäis mun käsittääkseni kyl olla ilmanen, koska raskaana olevat kuuluu automaattisesti siihen riskiryhmään. Satavarma en ole, mut näin järkeilisin.
Neuvolasta Ihan mielenkiinnosta, (uskallatteko paljastaa) missä neuvolassa käytte? Meillä neuvola on metsäkankaalla, 400m kotiovelta

Kaverin on kuljettava bussilla tonttilasta keskustaan ja sitä se monesta kiroaa toisen pienen lapsen kanssa. Meillä siis aika hyvä tilanne
Eipä täällä kummempaa, normielämää. Kovasti odotan, et työt loppuis, jään talvilomalle 27.11. ja siitä sitten pois töistä kokonaan. Tää lokakuun loppu on ihan hullua, nyt 8. päivä töissä menossa putkeen ja vielä ois 11 päivää jäljellä. Huh, kunnon rutistus. Selän kanssa on ollu sen verran kipuongelmaa, et saa nähä joutuuko marraskuussa jäämään jossain vaiheessa saikulle. Mut se on sen ajan murhe, sitä parhaani mukaan oon yrittäny välttää.
Hali87 & Pähkinä 18+5