A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Meinaaks ihan uskaltaa niinku vapputorille, eksä pelkää tota possunuhaa??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ei kyllä nyt täytyy ajatella niitä pieniä kullannuppujamme, me ainakin pukeudutaan vähintään suojapukuun ja snorkkeleihin JOS nyt ees vapputorille uskalletaan, sitähän ei tiedä kuka sitä tautia kantaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ei kyllä nyt täytyy ajatella niitä pieniä kullannuppujamme, me ainakin pukeudutaan vähintään suojapukuun ja snorkkeleihin JOS nyt ees vapputorille uskalletaan, sitähän ei tiedä kuka sitä tautia kantaa :snotty:
mitä helvettiä sä horiset..olenko mä jossain noin sanonut??
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ei kyllä nyt täytyy ajatella niitä pieniä kullannuppujamme, me ainakin pukeudutaan vähintään suojapukuun ja snorkkeleihin JOS nyt ees vapputorille uskalletaan, sitähän ei tiedä kuka sitä tautia kantaa :snotty:
mitä helvettiä sä horiset..olenko mä jossain noin sanonut??
no et oo et, mutta kun täällä on tänää kauhisteltu tota et LAHDESSA nyt on sitä possunuhaa niin kunhan tulin vitsailemaan, mutta unohda ku et tajunnu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:Rauhaa naiset!! Tapellaan sitten huomenna ihan siellä torilla :wave:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Ja mä tuun perjantaina kanssa sinne... Teen sitten raportin tänne palstalle aloituksella *Ette ikinä arvaa mitä näin Lahden vapputorilla* :xmas:
Kuvien kera tietysti :saint: Muistakaa siis laittaa takin selkämykseen lappu 2+, niin tiedän ketä kuvaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Ja mä tuun perjantaina kanssa sinne... Teen sitten raportin tänne palstalle aloituksella *Ette ikinä arvaa mitä näin Lahden vapputorilla* :xmas:
Kuvien kera tietysti :saint: Muistakaa siis laittaa takin selkämykseen lappu 2+, niin tiedän ketä kuvaan :saint:
juu..muistetaan laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Ja mä tuun perjantaina kanssa sinne... Teen sitten raportin tänne palstalle aloituksella *Ette ikinä arvaa mitä näin Lahden vapputorilla* :xmas:
juu..muistetaan laittaa![]()
HAH! Mä kirjotan otsaan!