Lahdesta jostain valmiiksi värjättyä sokerimassaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VIELÄ MÄ YRITÄN...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VIELÄ MÄ YRITÄN...

Vieras
Eli kysyn vielä kun en ole vielä vastausta saanut...
En tilaa netistä, kun tarvin sitä jo lähipäivinä
En viitsi itse värjätä kun kyse olisi useammasta paketista, ei kuitenkaan tulisi itseäni tyydyttävää tulosta...

Joten jos joku vaan tietäis mistä lähtisin kyseistä tuotetta etsimään, niin olisi kiva :)

Sen tiedän, että kärkkäisellä on valikoimissa, mutta niin usein ollut loppu, että haluaisin tietää myös jonkun toisen mistä voisin käydä katsomassa, mikäli sieltä ei löydy...

Tiimari on kuulemma lopettanut kakkutarvikkeiden myynnin, ja launeen prisma myy ainoastaan valkoista massaa. Värilliset on marsipaania :( mikä ei tässä tapauksessa tule kysymykseen...

Alkuperäinen kirjoittaja VIELÄ MÄ YRITÄN...;25522940:
Tiimari on kuulemma lopettanut kakkutarvikkeiden myynnin, ja launeen prisma myy ainoastaan valkoista massaa. Värilliset on marsipaania :( mikä ei tässä tapauksessa tule kysymykseen...

No voi pirun Tiimari! :O Hmm... Mitenköhän Mauste Mesta?

Onko se Mauste Mesta se mikä on kun lähtee siitä Ruolan ärrältä triiolle päin? En oo ikuna siin käyny...tiimarin olisi ollut musta kyllä kans ihan kiva pitää valikoimissa niitä. Tosin moni ei välttämättä osaa etsiä niitä sieltä.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja VIELÄ MÄ YRITÄN...;25523014:
Onko se Mauste Mesta se mikä on kun lähtee siitä Ruolan ärrältä triiolle päin? En oo ikuna siin käyny...tiimarin olisi ollut musta kyllä kans ihan kiva pitää valikoimissa niitä. Tosin moni ei välttämättä osaa etsiä niitä sieltä.. :/

juu, se on karjalankadulla siis. siellä myydään ainakin jotain leivonta-juttuja, mut en sit tiiä sokerimassasta...

kun posti ei kuljeta sitä tarpeeksi nopeasti :) yleensä tilaankin.
Voisiko saada massan värjättyä itse paremmin monitoimikoneen leikkuuterällä? Vai miten te sitä värjäätte? Se on kyllä se ihan viimoinen konsti. Karismassa oli joku kauppa missä näin joitain muotteja yms...onkohan siellä?

[QUOTE="aliina";25523083]juu, se on karjalankadulla siis. siellä myydään ainakin jotain leivonta-juttuja, mut en sit tiiä sokerimassasta...[/QUOTE]

nettisivujen mukaan ei kuulunut sokerimassat valikoimiin...tai ainakaan niitä ei ollut mainittu. Nompparellit oli kyllä kaiken värisinä mainittu...ja marsipaani :/

Alkuperäinen kirjoittaja VIELÄ MÄ YRITÄN...;25523085:
kun posti ei kuljeta sitä tarpeeksi nopeasti :) yleensä tilaankin.
Voisiko saada massan värjättyä itse paremmin monitoimikoneen leikkuuterällä? Vai miten te sitä värjäätte? Se on kyllä se ihan viimoinen konsti. Karismassa oli joku kauppa missä näin joitain muotteja yms...onkohan siellä?

Tilaa Ullanunelmasta, maksa heti verkkokaupassa ja parhaimmillaan se on seuraavana päivänä sulla. Voit vaikka soittaa ja varmistaa paketin tulon. Noilla muilla kaupoilla kestää viikonkin, mutta Ullanunelmasta saa paketin tosi nopeesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä kuskaa;25523147:
Tilaa Ullanunelmasta, maksa heti verkkokaupassa ja parhaimmillaan se on seuraavana päivänä sulla. Voit vaikka soittaa ja varmistaa paketin tulon. Noilla muilla kaupoilla kestää viikonkin, mutta Ullanunelmasta saa paketin tosi nopeesti.

Mulla jäi kerran tulematta ullanunelmasta :( tai siis tuli kaks päivää liian myöhään... Pitäis olla aiemmin liikkeel, mut tää oli tällänen pikajuttu nää kakut

Yhteistyössä