Lähdettekö joka päivä työpäivän jälkeen lasten kanssa ulos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bullmastiffi

Aktiivinen jäsen
23.01.2007
2 303
1
36
kun eka olette tulleet kotiin ja tehneet ruuan ja syöneet niin meettekö ulos leikkimään/kävelylle??

siis olenko mä huono äiti jos mä en oikeesti jaksa ulkoilla työpäivän jälkeen..
hommaa riittää kotona joka päivä kyllä töiden jälkeenkin..

Sillon kun olin koulussa/työharjoittelussa niin lyhyempinä päivinä oltiin ulkona, mutta jos viiteenkin olin töissä, niin ei yksinkertaisesti olis kerinnyt. Ja siihenmennessä oli lapsi jo ollutkin kyllä pari kertaa tarhassa ulkona.

Ei ulkoilla mekään. Muksut on päiväkodissa pihalla kolmesta eteenpäin, ja jos ollaan kotona puol viiden-viiden aikaan niin ei musta enempää ulkoilua tarvita.

Ipanat katsoo lastenohjelmat, sillä välin teen ruoan, sit on syömisen jälkeen aikaa leikkiä tms. ennen iltapalaa ja sit nukkumaan. Ei siinä turhan paljoa aikaa jää :/

silloin kun olin töissä niin joskus ulkoiltiin ei todellakaan joka päivä..(olivat kyl hoidossa ulkona..)
Ja nyt kun oon kotona ilmojen mukaan ulos mennään eli ei joka päivä..paitsi isompi joka ulkoilee kavereiden kanssa ja koulussa..

:laugh: Mä kaadun raatona sohvalle tai sänkyyn sen jälkeen kun olen työpäivän jälkeen ensin hakenut lapsen, käväissyt lähikaupassa, laitellut ruuan, ladannut tiskikoneen ja pyykkikoneen pyörimään ja naputtanut siitä miten kukaan muu täällä ei tee mitään.. Ei paljoa ulkoilla, iltapäivähoito on lapsella sitä aikaa kun ulkoilee.

Yhteistyössä