Lähdin sit ulos ilman hametta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Voi jeesus kun olen hajamielinen! Lähdin käymään lähikaupassa ja mun arkivaatetus on mustat leggingsit / mustat paksut sukkahousut ja hame päällä. No, puolivälissä huomasin, että eihän mulla ole sitä perkuleen hametta ollenkaan, ainoastaan mustat paksut Lindexistä ostetut sukkahousut ja musta lyhyt toppatakki! Onneksi juuri ja juuri pakarat peittyivät mutta muuten olin kyllä tosi upea ilmestys. Tukkakin vielä pesemättä.

Oikein seksipommi siis ;). Me lähettiin yks kesä pohjoiseen. Jyväskylässä muistin, että kaikki takit jäi kotiin. No ostettiin sitten reissun päältä uudet. Toisella kertaa huomasin tauolla, että mulla oli eripari sandaalit jalassa. On ollu vissii olevinaan kiirettä lähtiessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ja tässä oli tärkein pointti se, mistä sukkikset oli ostettu. :D

Ihan hyvällä vaan, mutta aika hauska kirjoittaa että Lindexistä ostetut sukkikset. :laugh:

Höh, se pointti oli just siinä, että nehän ei ole mitenkään tyylikkäitä! Nehän virttyy ekan pesun jälkeen ihan nukkaisiksi eivätkä siten voi mitenkään käydä esim. housuista, kuten esim. leggingsit. Jos mulla olisi ollut leggingsit niin ei olisi ollut yhtään alaston olo, ne on enemmän housut. Halpis-sukkikset näyttää just siltä mitä ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Ja tässä oli tärkein pointti se, mistä sukkikset oli ostettu. :D

Ihan hyvällä vaan, mutta aika hauska kirjoittaa että Lindexistä ostetut sukkikset. :laugh:

Höh, se pointti oli just siinä, että nehän ei ole mitenkään tyylikkäitä! Nehän virttyy ekan pesun jälkeen ihan nukkaisiksi eivätkä siten voi mitenkään käydä esim. housuista, kuten esim. leggingsit. Jos mulla olisi ollut leggingsit niin ei olisi ollut yhtään alaston olo, ne on enemmän housut. Halpis-sukkikset näyttää just siltä mitä ovat.

Juu niinhän ne on. Se oli vaan niin hauskasti sanottu. :D

Heh. Kummastelimme tuossa viikko sitten miehen kanssa yhtä nuorta nais immeistä, kun hän tepsutteli levottoman oloisesti pitkin katua koroillaan. Hamonen oli niin lyhyt, ettei sitä näkynyt takin alta. Ja takki oli puoleen reiteen... Vai lie se hame sittenkin unohtunut?

Yhteistyössä