Lahduttajat/kalorienlaskijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Miten ne kalorit jakautuu teijän päivään? Paljon n. aamupala jne.? Paljonkohan niitä kaloreita saa syödä, jos haluaa laihtua? Ylipainoa on, useita kiloja.

Laskeskelin tässä joutessani aamupalani kalorit ja tuli vähän vajaa 350 kaloria, onko tuo paljon/vähän?
Tuostakin olis kyl saanu pois, mutta halusin juoda hunajavettä kun on flunssa.

[QUOTE="vieras";22522052]mulla menee about näin

aamupala 120kcal
lounas 120kcal
välipala 100kcal
illallinen 500kcal[/QUOTE]

Pikkasen on alakanttiin päivän kalorit...

[QUOTE="qwer";22522071]Pikkasen on alakanttiin päivän kalorit...[/QUOTE]

Näin syönyt nyt kuukauden mut tuossa oli eilinen päivä. normaalisti sellanen 1300kcal per päivä.

[QUOTE="Anne";22522090]Syön päivässä 1100-1200kcal. 150-350kcal kerralla. 4-6kertaa päivässä.[/QUOTE]

Mulla suurin piirtein näin myös.

Kiloklubissa lasken, suosittelen kyllä sitä: se on ilmainen ja ohjelma kertoo, onko sulla tarpeeksi kuituja, rehuja, rasvaa ja proteiinia ruokavaliossa mukana. Jos merkitset liikkumiset sinne myös, se huomioi tämän kalorisuosituksissaan.

Ainoa miinus on se, että se kehoittaa syömään melko paljon, mullekkin suositus on n. 1800 kcal/päivä ja kun tuota noudatin, en laihtunut parissa kuukaudessa yhtään. Nyt olen pari viikkoa syönyt tuon alle 1200 kcal päivässä ja jo nyt huomaa vyötäröstä, että painoa on lähtenyt. =)

Liikun 4-6 kertaa viikossa, toisina päivinä tunnin, toisina kaksi. Zumbaa, joogaa, pilatesta, kävelylenkkejä.

kannattaa koittaa kalorilaskuria =) tosi kiva. ensin yhdellä tekstarilla se maksu et pääsee kirjautuun (ja näkee mitä kaikkee VOI tehdä) ellei sit halua ihan ilmaista käyttää. mulla vuoden jäsenyys ja -8kg jo :)

Kiloklubia oon itseasiassa alottanu kahteen, ellen jopa kolmeen kertaan mutta se on sitten jääny siihen jos ei oo sieltä listalta löytyny sitä ruokaa mitä on kotona tehty, enkä jaksanu itelleni alkaa sieltä reseptiosastolta etsimään omaa ruokaa mitä tehdä.
Muuten se oli kyl ihan hyvä.

Tuo Kalorilaskuri sit. Mieluummin koitan maksutonta, mut laitan kuitenkin tuon muistiin.

kannattaa koittaa kalorilaskuria =) tosi kiva. ensin yhdellä tekstarilla se maksu et pääsee kirjautuun (ja näkee mitä kaikkee VOI tehdä) ellei sit halua ihan ilmaista käyttää. mulla vuoden jäsenyys ja -8kg jo :)

Miten tämä muuten käytännön tasolla eroaa kokonaan ilmaisesta kiloklubista? Kalorilaskurissa ei pystyne pitämään ruokapäiväkirjaa ilman maksua? Osaatko sanoa, onko kalorilaskuri parempi kuin kiloklubi?

Kiloklubia oon itseasiassa alottanu kahteen, ellen jopa kolmeen kertaan mutta se on sitten jääny siihen jos ei oo sieltä listalta löytyny sitä ruokaa mitä on kotona tehty, enkä jaksanu itelleni alkaa sieltä reseptiosastolta etsimään omaa ruokaa mitä tehdä.
Muuten se oli kyl ihan hyvä.

Tuo Kalorilaskuri sit. Mieluummin koitan maksutonta, mut laitan kuitenkin tuon muistiin.

Mä muuten kylmästi vaan otan jonkun vastaavan ruuan sieltä. En mäkään ole jaksanut omia reseptejä sinne kauheasti laittaa... Esim. makaroonilaatikosta, jos olen tehnyt sen kevyesti, otan sen valmiin, jossa on vähiten kaloreita.

Miten tämä muuten käytännön tasolla eroaa kokonaan ilmaisesta kiloklubista? Kalorilaskurissa ei pystyne pitämään ruokapäiväkirjaa ilman maksua? Osaatko sanoa, onko kalorilaskuri parempi kuin kiloklubi?

kalorilaskurissa ei ole vielä tullut vastaan ruokaa mitä sieltä ei löytyisi. otetaan vaikka makaroonilaatikko, siellä on jopa jauhelihavaihtoehdot mistä on tehty ;)

siellä pääsee pitämään vaikka blogia jäsenet ja sit keskusteluryhmät ja pystyy seuraan omaa käyrää ja tallentamaan tietonsa yms.

En ole kiloklubia kokeillut mutta kalorilaskurissa on löytynyt ihan kaikki ruuat ja liikunnat ja on kiva kun voi jutella muiden kanssa chatissa jos tarvitsee vaikka vertaistukea tai neuvoa tai kannustusta.

kalorilaskurissa ei ole vielä tullut vastaan ruokaa mitä sieltä ei löytyisi. otetaan vaikka makaroonilaatikko, siellä on jopa jauhelihavaihtoehdot mistä on tehty ;)

siellä pääsee pitämään vaikka blogia jäsenet ja sit keskusteluryhmät ja pystyy seuraan omaa käyrää ja tallentamaan tietonsa yms.

Niin siis kyllähän kiloklubistakin löytyy samalla tavalla, eri lihoista tehdyt vaihtoehdot. Siellä on myös jotakin käyriä ja keskustelupalsta, en tiedä, onko chattia, kun en noita koskaan käytä.

Onhan tuo -8 kg hieno juttu, mutta anteeksi kun kysyn, mutta miten noin vähän VUODESSA? Tai siis kyllähän sellainen hyvä painonpudotustahti on 0,5-1 kg viikossa... En tarkoita kysymystäni millään pahalla! :)

Paljonko sulle on tullut vuodessa maksamaan tuo jäsenyys?

Niin siis kyllähän kiloklubistakin löytyy samalla tavalla, eri lihoista tehdyt vaihtoehdot. Siellä on myös jotakin käyriä ja keskustelupalsta, en tiedä, onko chattia, kun en noita koskaan käytä.

Onhan tuo -8 kg hieno juttu, mutta anteeksi kun kysyn, mutta miten noin vähän VUODESSA? Tai siis kyllähän sellainen hyvä painonpudotustahti on 0,5-1 kg viikossa... En tarkoita kysymystäni millään pahalla! :)

Paljonko sulle on tullut vuodessa maksamaan tuo jäsenyys?

Mulla ei ainakaan ton nopeammin tule putoamaan, ihan siitä syystä että kalorilaskurissa on 1200kalorin suojaraja jota en ole poistanut koska en mielestäni tiedä asioista tarpeeksi joten tän hetkinen painonputoamistahti on teoriassa vähän reilu 300g.

[QUOTE="vieras";22522313]Aamuun kannattaa keskittää paljon hiilareita ja illalla sitten syödä proteiinipainotteisemmin. Saa päivään virtaa ja illalla sitten estää sitä naposelua.[/QUOTE]

Tuo iltanapostelu miulla onkin se vaaranpaikka, siitä tavasta pitäs tosissaan päästä eroon.

[QUOTE="vieras";22522099]Näin syönyt nyt kuukauden mut tuossa oli eilinen päivä. normaalisti sellanen 1300kcal per päivä.[/QUOTE]

Ok, kuulostaa paremmalta. :) Mä jo aattelin että tuolla määrällä pidemmän päälle menee säästöliekille.

Yhteistyössä