Läheisyyden kaipuu, turhaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hallanmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hallanmaa

Vieras
olen raskaana ja mieheltäni en saa läheisyyttä ollenkaan vaikka kovasti tahtoisin.häntä kiinnostaa enempi tietokoneensta ja hän ei halua ilmeisesti halia ja pussailla :( tosi pahalle tuntuu!!! :( kun ois järjetön läheisyyden kaipuu!

seksiä saan mutta sitäkin harvemmin kun normaalisti.
eikö mieheni enää halua minu kuten ennen? olenko vastenmielinen, en enää seksikäs?vatsaa ei viel ole kyllä yms.mutta harrastettiin seksiä 5-7 kertaa viikossa ja nyt 3-4 kertaa viikossa :O aika paljon vähemmän ja minulla on kovat halut.

pelkään että synnytyksen jälkeen miestäni ei kiinnosta enää ollenkaan seksi kanssani :/ tai muukaan läheisyys.olen ymmärtänyt että häntä kiinnostaa vain lapsi ja sen syntymä, ja se on hälle sama millainen on parisuhteemme sen jälkeen...tuskin minkäänlainen.

olen itkuinen mutten saa lohtua, minä tunnen olevani todellakin ihan yksin....

mitä pitäs tehdä? keskustelin jo tästä mieheni kanssa mutta hän ei halunnut puhua koko asiasta... :(

En tiedä, mitä osaisin vastata sinulle. Se on ikävää, jos hellyyttä ei saa aikana, jota sitä eniten kaipaisi. Minulla oli aikoinaan juuri näin - tosin miestä ei kiinnostanut juuri lapsikaan.

Kuitenkin sinussa kasvaa uusi elämä, lapsi, joka on niin paljon tärkeämpää kuin muut asiat. Viimeistään silloin, kun lapsi on syntynyt, varmasti yllätyt sen rakkauden määrästä, jota äiti voi tuntea. Minulle kävi näin, vaikka en pitänyt itseäni mitenkään äiti-ihmisenä.

Miesten käytöstähän on usein tapana selitellä "psykologisin" ym. perustein, joita naisten vain pitäisi ymmärtää. Asia, jota en ikinä ole niellyt, koska emmehän me ole heidän äitejään. Voi kuitenkin olla niin, että miehesi ei osaa suhtatua sinuun, koska olet kaikesta huolimatta tuleva äiti ja sinussa taphtuu muutoksia, joihin hän ei voi samaistua ja osallistua. Siksi ehkä pakeneminen tietokonemaailmaa. Uskon, etttä kohdallasi tilanne muuttuu paremmaksi, sillä te kuitenkin rakastatte toisianne. Kaikkea hyvää teille!

Ikävä kuulla hallanmaa :(

Tosin itse olisin enemmän kuin tyytyväinen jos meillä olisi seksiä (edes normaalisti!) 3-4 krt/vko.
Normitahti ollut meillä 1krt/vko, koska mies ei halua useammin (minä haluaisin vaikka päivittäin!).

Nyt raskaana ollessani on sekin vähä loppunut jo ennen raskauden puoltaväliä (oisko ollut vkolla 14?).
--> meillä oli siis viimeksi seksiä Pääsiäisenä, ja kuulemma ei tulekaan ennen kuin vauva on syntynyt!...... Revippä siitä huumoria..! :/

Mutta mies on selittänyt, että se johtuu ihan vaan siitä, että vauva on siinä "touhussa mukana", eikä hän siksi millään pysty siihen.
Lisäksi varmaan pelkää vahingoittavansa pientä, kun on keskenmenokin takana.

Olisiko teillä syy sama?

Hellyyttä tosin saan, joten toivoisin että se teillä korjaantuisi. Tiedän todella miten hellyydenkipeä sitä voikaan raskaana ollessaan olla! ;)
Odottelen tässä raskauden jälkeistä aikaa, ja sitä että tilanne korjaantuisi meillä - edes osittain!.. Jää nähtäväksi..

Tsemppiä sinne! :)

Mumma 37+3

Kiitos vastauksistanne :)

no, en tiedä mistä johtuu mutta puhuin rannalla ollessamme miehelleni pulmastani.sanoin että vaivaa että hän on niin etäinen ja tuntuu kuin ei välittäisi yms.hän sanoi minulle VASTA seuraavana päivänä jotain tuohon mitä hänelle tunteista puhuin.sanoi että rakastaa kyllä minua tottakai, halasikin yms.ja pitkästä aikaa(minulle pitkästä aikaa)harrastimme seksiäkin.elikkä edellisestä kerrasta oli viikko.yleensä se tapahtuu kuitenkin just se 3 tai ehkä 5 kertaa jopa viikossa, ennen melkeen joka päivä.toki sitä tahtia ei jaksa kukaan mies ainakaan, luulen :)

huomaan et jos oon kiukkuinen yms.mies ei tosiaan halua edes puhua minulle :O hän vetäytyy heti ja on pari päivää etäinen.ei kestä negatiivisia ajatuksiani yhtään.huh huh...mutta miehet on miehiä.en aina heitä ymmärrä.

Mumma82, oon tainnut lukee noita sinun kirjoituksiasi tuosta asiasta toisaalla täällä :O en oo vaan niihin keksinyt sanottavaa..kuulostaa aika hankalalle varsinki ku useimmat raskaana haluaa sitä seksiäkin enempi ainakin jossai vaiheessa.teidän tilanne kai palautuu raskauden jälkeen sitten? :)

meillä mies ei pelkää et jotain sattuu vaik takana keskenmeno, lääkäri vakuutti että seksi on turvallista.mieheni haluaa seksiä kuitenkin, oon varma siitä, kun hänet tunnen hyvin.eilen tosin parin sekunnin ajan tunsin kipua seksin aikana ja mies kysyi myöhemmin että ei kai minuun sattunut.pakko se oli tunnustaa.toivotaan ettei mies luule että nyt se seksi ois vaarallista :D voi sitä kipua aina tossa tulla just tuollai äkkiä ja tosi lyhyen aikaa.aina tullut minulla.

Meillä tilanne oli/on sama. Edellisessä raskaudessa (tyttö 11kk) seksi loppui kuin seinään. Mies pelkäs tosissaan. Oltiin vauvaa kauan toivottu ja jotenkin mies ei päässy sen yli et se olis turvallista. Meille lääkäri sanoi ekalla kolmanneksela et ei seksiä, mut sit saatiin vapaus tehdä mitä huvittaa. Miestä jäi kuitenkin kalvamaan toi ja seksiä oli 2 kertaa ehken koko raskausaikana. Ennen raskautta seksiä oli paljon, todella paljon ja molemmat sai aina kun halus.

Oli rankkaa nähdä et mies ei haluakaan. Vaikkei se musta johtunutkaan. Mut silti. Siihen tottui. Sit kun vauva syntyi oli ekat 4kk ihan helvettiä. Vauva oli kipee ja ei nukkunut. Siinä oli seksi viimesenä listalla kun koetti vaan selvitä jokaisesta päivästä edes jotenkin.

Nyt olen uudelleen raskaana. Mies haluaa nyt. Minä en. :)

Mä selvisin tosta pettymyksestä vaan järkeilemällä et kyllä se normaali intiimielämä tulee takas. Nyt on tämmönen vaihe. Niin kauan kun rakkkaus ja välittäminen on tallella, niin se riittää. Otetaan kiinni menetetty läheisyys sit kun aika on sopivampi.

meillä ollut nyt seksiä kyllä taas, jokatoinen päivä suunnilleen.enpä ole tuota ehdotellut tai pyydellyt, mies on halunnut.ollaan me koko raskausaika harrastettu seksii.joku ihme tauko vain tuli :( ja edelleen toi läheisyys on hukassa, eihän pelkkä seksi oo läheisyyttä, kaipaa sitä välillä vaan lähellä oloa..mutta en voi pakottaa..jos mies tahtoo vain seksiä ni minkäs sille voin.ei hän pelkää että jotain sattuu vauvalle.sehän tästä puuttuis jos ei ees seksiä.oon ihminen joka nauttii läheisyydestä kauheesti. :)

Yhteistyössä