M
"Minä vaan"
Vieras
En enää tiedä mitä kannattaisi yrittää poikaystäväni kanssa. Ollaan 20-vuotiaita, molemmat ihan normaalikokoisia. Vielä 3-4kk sitten harrastettiin seksiä useasti viikossa, nyt on viimeisen kuukauden aikana harrastettu seksiä ehkä 1-3 kertaa viikossa ja haluaisin ehkä useammin. Olen sanonut miehelle miten tykkään ja koska haluaisin yms. Ennen pystyttiin tekemään jopa niin että kun töistä kotiin päästiin niin mentiin sänkyyn ja härnättiin toista hyväilemällä ja sen jälkeen hyvää seksiä. Olen niin monta kertaa ehdottanut seksiä, pyytänyt paria halia tai pusua ja hän torjuu minut lähes aina, joten en jaksa edes enää yrittää koska torjuminen tuntuu pahalta. Seksielämämme on sitä että mies kysyy haluanko seksiä. Ja riippuu ihan minun vastauksestani mitä teemme.
Ongelma on myös se , että aina kun minä ehdotan, ei millään käy. Mutta kun hän ehdottaa(huom. 1krt/vko) niin minun on suostuttava. Muuten hän riisuu minut ja panee minua silti.
Mistäköhän tollainen käytös voisi johtua ? Ei vaan halua mua enää ?
Ongelma on myös se , että aina kun minä ehdotan, ei millään käy. Mutta kun hän ehdottaa(huom. 1krt/vko) niin minun on suostuttava. Muuten hän riisuu minut ja panee minua silti.
Mistäköhän tollainen käytös voisi johtua ? Ei vaan halua mua enää ?