V
Vakava häiriötila ydinvoimalassa!
Vieras
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/07/hairio_sulki_loviisan_ydinvoimalan_ykkosyksikon_1825818.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Eihän siellä mitää vakavaa ole, ja oonko mä nyt sokea, mut en kyl huomannu kohtaa jossa luki radiosta??
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Ja sanovat ydinvoiman olevan turvallista....[/quot
No eikös ole hyvä vaan et automaattisesti sammuvat/sulkevat vaikkei tapahtunutkaan mitään?
Ennemmin turhaan kun ei ollenkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mjää:Eihän siellä mitää vakavaa ole, ja oonko mä nyt sokea, mut en kyl huomannu kohtaa jossa luki radiosta??
Samaa ihmettelin. Eikä kyllä missään sanottu, että olisi ollut läheltä piti -tilannettakaan! En ole mikään ydinvoiman kannattaja, mutta ei kannata turhaan ihmisiä pelotella.
Alkuperäinen kirjoittaja valkeita:Vähän ristiriitaista, että uutisen viimeisessä lauseessa on että näitä tilanteita kork. kerran vuodessa, mutta ylempänä uutisessa on, että viimeksi tapahtui maaliskuussa. Sehän on jo kaksi kertaa tänä vuonna.
Saisvat siirtää eduskunnan tuolla pidettäväksi, turvallista kun on.
Alkuperäinen kirjoittaja valkeita:Vähän ristiriitaista, että uutisen viimeisessä lauseessa on että näitä tilanteita kork. kerran vuodessa, mutta ylempänä uutisessa on, että viimeksi tapahtui maaliskuussa. Sehän on jo kaksi kertaa tänä vuonna.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä:Mä söin jo 100 g suolaa ja nyt janottaa pirusti.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Enemmän ihmisiä kuolee uusiutuvien energialähteiden käytöstä tuleviin pienhiukkasiin kuin ydinvoimasäteilyyn. Turhaa vouhotusta, ei ole kyse mistään Tsernobylistä, jossa ei ollut riittäviä turvatoimia. Koko höskä rakennettu vielä tavalliseen tehdashalliin eikä vahvojen suojarakenteiden sisään niinkuin Suomessa.