Lähenpä tästä shoppaileen :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tonne Petikon isoon Tarjoustaloon. Ku on hirmu alennukset.

Joo, ihan hirveetä, mä käytän halapaa markettivaatetta :o :D Mä en millää raaski ittelleni ostaa vaatetta, ku on muka niin kallista. Jospa sitä nyt löytäs jotai. Ainaski mustat lyhkäset shortsit pitäs löytää. Ja jotku kesäkengät.

Ja tytölle toki jotai, aina sille jotai tarttuu mukaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
meki lähetään shoppailee koht :p

Se on aina kivaa :D Saa ny sit nähä kui täs käy, tolla tytöllä on taas tollanen ihme sähköjänisvaihde päällä, sen on välillä vähän hankala hillitä tuota menoa.. :laugh:


:D tääl on aamu 7 asti oltu jo menossa...saas nährä miten käy
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
meki lähetään shoppailee koht :p

Se on aina kivaa :D Saa ny sit nähä kui täs käy, tolla tytöllä on taas tollanen ihme sähköjänisvaihde päällä, sen on välillä vähän hankala hillitä tuota menoa.. :laugh:


:D tääl on aamu 7 asti oltu jo menossa...saas nährä miten käy
:whistle:

Sama homma täällä :D Seiskalta heräsin siihen ku tyttö tökki mulle laseja päähän ja kauhee papatus kävi "Äiti, nouse ylös, vaatteet päälle, mennään alas, takatakatakatakatakatakatakata..." :laugh: Kyllä siinä itteltäki aika äkäseen karisee unihiekat silmistä.. :laugh:
 
minä inhoon vaateostoksia. Pojalle tykkään ostaa vaatteita, mutta itselle en saa ostettua mitään, oon lyhyt ja paksu, näyttää siltä kun poika olis mahassa vieläkin. Aikoinaan olin lyhyt ja laiha ja se tuntu vaikeelle, mutta tämä se vasta vaikeeta on. Jotenkin pitäis saada syksyyn mennessä läskejä pois
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
meki lähetään shoppailee koht :p

Se on aina kivaa :D Saa ny sit nähä kui täs käy, tolla tytöllä on taas tollanen ihme sähköjänisvaihde päällä, sen on välillä vähän hankala hillitä tuota menoa.. :laugh:


:D tääl on aamu 7 asti oltu jo menossa...saas nährä miten käy
:whistle:

Sama homma täällä :D Seiskalta heräsin siihen ku tyttö tökki mulle laseja päähän ja kauhee papatus kävi "Äiti, nouse ylös, vaatteet päälle, mennään alas, takatakatakatakatakatakatakata..." :laugh: Kyllä siinä itteltäki aika äkäseen karisee unihiekat silmistä.. :laugh:

:laugh: meil tää lähtö veny vähän kun toi pienin sammu vielä :D no kattovat smurffeja sen aikaa ja teini meikkaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minä inhoon vaateostoksia. Pojalle tykkään ostaa vaatteita, mutta itselle en saa ostettua mitään, oon lyhyt ja paksu, näyttää siltä kun poika olis mahassa vieläkin. Aikoinaan olin lyhyt ja laiha ja se tuntu vaikeelle, mutta tämä se vasta vaikeeta on. Jotenkin pitäis saada syksyyn mennessä läskejä pois

Mä en kans tykkää.. Mutta pakko välillä.. Mä oon itte aika pieni ja hoikka ja monesti on hankala löytää tarpeeks pieniä. Naisten koot on isoja ja lasten isommat kävis mut ei kiinnosta ihan teinikamppeissa kulkee. Monesti käy niin et ku vaateostoksille meen ni tyhjin käsin saan kotiin palata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
:laugh: meil tää lähtö veny vähän kun toi pienin sammu vielä :D no kattovat smurffeja sen aikaa ja teini meikkaa :D

Meillä toi tyttö tos vieressä pyörii, kirjaimellisesti :D Minni Hiiri on tungettuna paidan alle kauluksesta niin että sillä vaan pää näkyy, kai tuo tyttö jotai liinailua harjottelee.. :laugh:

Noh, täytyy tästä lähtee et ehtii bussiin! :wave: Kivat shoppailut teille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
:laugh: meil tää lähtö veny vähän kun toi pienin sammu vielä :D no kattovat smurffeja sen aikaa ja teini meikkaa :D

Meillä toi tyttö tos vieressä pyörii, kirjaimellisesti :D Minni Hiiri on tungettuna paidan alle kauluksesta niin että sillä vaan pää näkyy, kai tuo tyttö jotai liinailua harjottelee.. :laugh:

Noh, täytyy tästä lähtee et ehtii bussiin! :wave: Kivat shoppailut teille! :)

samoin

:wave:
 

Yhteistyössä