Lähentelevä exä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Ollaan erottu yli vuosi takaperin, seksisiuhdetta jatkui muutamia kuukausia eron jälkeen.

Nyt minulla uusi mies ja exällä myös nainen jolla myös lapsi.
Ovat muuttamassa yhteen.

Exä lähentelee minua kaiken varjolla ja se on ahdistavaa, puristelee rinnoista ja nylkyttää, tahtoisi tulla viereen nukkumaan jne.

Kyrpii kun mies ei tajua että asia raivostuttaa minua ja jopa välillä pelottaa kun toinen niin sikamaisesti tunkeutuu alueelleni.

Uuden naisen puolesta ottaa myös päähän, mutta minkäs minä asialle voin??

Mikään raivoaminen tai järkipuhe ei tehoa :(

Tilanne ihan tosissaan ahdistaa minua. Toisaalta tahtoisin että uusi tyttöystävä tietäisi ja kieltäisi exää. Mutta en tosiaan heidän välejään tahdo sotkea, kun uusioperhettä perustavat.

Ja mistä tiedän, etteivät ole sopineet että muitakin saa olla. Se muu en vain tahdo olla minä.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Tilanne ihan tosissaan ahdistaa minua. Toisaalta tahtoisin että uusi tyttöystävä tietäisi ja kieltäisi exää. Mutta en tosiaan heidän välejään tahdo sotkea, kun uusioperhettä perustavat.

Ja mistä tiedän, etteivät ole sopineet että muitakin saa olla. Se muu en vain tahdo olla minä.

Puhu suoraan suusi puhtaaksi. Tee asia kertakaikkiaan TÄYSIN selväksi, ei mitään tulkinnanvaraa. Sano ettei enää kertakaikkiaan kiinnosta ja jos haluaa että asia jää teidän väliseksi niin lopettaa nyt. Jos ei suostu lopettamaan ja käyttäytymään asiallisesti niin sano, että sitten sinun on pakko viedä asia eteenpäin. Puhua miehellesi, tehdä hänestä ilmoitus, lähestymiskielto jne jne. Luulis järkipuhetta ymmärtävän ja jos ei niin sitten viranomaisten puhetta. Seksuaalinen ahdistelu ja häirintä on rikos. Ihmisen tulee saada olla rauhassa.

Olen uhannut kertoa tälle uudelle naiselle, miestä vaan naurattaa.
Viimeksi mies kaivoi munansakin esille kun oltiin sellaisessa tilanteessa että ei ollut ihmiskilpiä paikalla.

Mitään vastuuta heidän erosta en halua ja mies sen tietää. Osaa olla tosi mulkku kun tahtoo.