Lähes 100 turvapaikanhakijaa epäilyinä seksirikoksista syyskuusta alkaen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasketaan...

Puolessa vuodessa:
noin 20 000 miesturvapaikanhakijaa - noin 100 seksirikollista = 0,05
noin 1 800 000 suomalaismiestä samassa ikäluokassa - noin 500 seksirikollista = 0,003

Noin 17-kertainen raiskaushanakkuus. Myötäilee aika nätisti Optulan tutkimusta.

- yksittäistapaus
- ei tämä tapahdu Suomessa
- ei pidä yleistää
- poliisi vääristelee tilastoja
- tämä ei liity mitenkään matuihin eikä islamiin
......

Kuinkahan suuri osakin noista tilastoidusta on rk ja Mv hyypiöiden keksimiä pitää muistaa että Suomessa on hirveästi ihmisiä jotka vihaavat kaikkea erillaista
Itse olen henkilökohtaisesti tekemisissä työni puolesta maahanmuuttajien kanssa ja mitään negatiivista en ole kohdannut pitää vain muistaa että tulevat erilaisesta kulttuurista

Itse olen henkilökohtaisesti tekemisissä työni puolesta maahanmuuttajien kanssa ja mitään negatiivista en ole kohdannut pitää vain muistaa että tulevat erilaisesta kulttuurista

Nuff said! Jos mitään negatiivista ei näe, on 100% varmaa että se jää vain huomaamatta. Eihän se ole mahdollista ja jo terve järki sanoo ettei se noin voi olla. Vaikka tekisi mitä tahansa työtä maailmassa, niin aina siinä on myös nagatiivista havaittavissa.

Mutta asenteestasi tuo kertoo kaiken oleellisen. Sanomiltasi tuo vie kaiken pohjan ja uskottavuuden, sillä juurihan sanoit ettet kykene näkemään ainoatakaan negatiivista asiaa. Mutta lohdutuksen sana, että et ole ainoa joka tuosta vaivasta kärsii.

Lasketaan...

Puolessa vuodessa:
noin 20 000 miesturvapaikanhakijaa - noin 100 seksirikollista = 0,05
noin 1 800 000 suomalaismiestä samassa ikäluokassa - noin 500 seksirikollista = 0,003

Noin 17-kertainen raiskaushanakkuus. Myötäilee aika nätisti Optulan tutkimusta.

laskitko näppärästi turvapaikanhakijoiden kaikki seksuaalirikokset ja kantiksilta vain raiskaukset?

Yhteistyössä