lähes jokapäiväinen päänsärky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *taas sattuu*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

*taas sattuu*

Vieras
mistä ihmeestä voi johtua? siis lähes joka päivä särkee enemmän tai vähemmän päätä. sama ongelma oli joskus vuosia sitten mut meni ohi. nyt taas särkee. inhottaa joka päivä syödä lääkkeitä...

olen koittanut jumppailla hartioita ym, koska teen koneella paljon töitä. ajattelin jospa päänsärky johtuisi siitä.. juon vettä hyvin, syön hyvin, ulkoilen ainakin 2krt päivässä koirien kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on varmaan särkylääkepäänsärkyä... yritä sinnitellä muutama päivä ilman särkylääkkeitä niin pääset kierteestä eroon.

en usko tähän. jokuhan sen säryn alkujaan aloittaa... ja olen useestikin monia päiviä ilman kun en halua viikkotolkulla joka päivä ottaa lääkkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sulla on varmaan särkylääkepäänsärkyä... yritä sinnitellä muutama päivä ilman särkylääkkeitä niin pääset kierteestä eroon.

en usko tähän. jokuhan sen säryn alkujaan aloittaa... ja olen useestikin monia päiviä ilman kun en halua viikkotolkulla joka päivä ottaa lääkkeitä.

niskajumit varmasti aiheuttaa tai jännitykset hartioissa. Sama vaiva rahikaisella, mutta ei mulla päivittäin särje. Mulla kyllä selkeästi tulee tuota särkylääkepäänsärkyä jos syön joskus useamman päivän putkeen noita lääkkeitä... toki sen säryn alun alkaen aiheuttaa joku muu tekijä, mutta päivittäinen särkylääkkeiden syönti sekin aiheuttaa sitä päänsärkyä.

Harrastatko liikuntaa? Jooga, venyttely, sauvakävely yms auttaa mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niskajumit varmasti aiheuttaa tai jännitykset hartioissa. Sama vaiva rahikaisella, mutta ei mulla päivittäin särje. Mulla kyllä selkeästi tulee tuota särkylääkepäänsärkyä jos syön joskus useamman päivän putkeen noita lääkkeitä... toki sen säryn alun alkaen aiheuttaa joku muu tekijä, mutta päivittäinen särkylääkkeiden syönti sekin aiheuttaa sitä päänsärkyä.

Harrastatko liikuntaa? Jooga, venyttely, sauvakävely yms auttaa mulla.

kävelen päivittäin, koiria kun on. uimassa käyn säännöllisen epäsäännöllisesti. venyttelen päivittäin kotona lihaksia, varsinkin niskaa ja hartioita.

Rupee mittailemaan verenpaineita. Mulla oli melkein jatkuva paansarky ja paineet aika tavalla koholla. Sit alotettiin laakitys ja nyt ei oo koskenu ku kerran kahden kuukauden aikana.

[QUOTE="Sirionful";29895003]Valitettavasti mullekin tuli aivokasvain mieleen säryn toistuvan ajankohdan vuoksi :(. Mene ihmeessä lääkäriin![/QUOTE]

Nehän määrää vain mgrreeninestolääkkeitä:-D

Mut kerro vähän ruokavaliostasi... Tämä taitaa olla liian helppoa, mutta totta kuitenkin:
Ja t