Sinänsä ymmärrän ap:ta. Kun mä odotin esikoista niin ostin käytettynä vauvalle kaiken. Kolmannen lapsen jälkeen annoin kaikki sukulaisille pois ilmaiseksi, omalle siskolle ja miehen siskolle. Meidän ei pitänyt enää lapsia tehdä. Nyt sitten neljättä odottaen niin eipä kumpikaan ole antamassa meille niitä vauvatavaroita jotka heille on mennyt. Heillä on kaikki vielä tallella ja kumpikin puhuu miten pitäisi saada aikaseks myytyä ne. No olokoot sitten! Just vein eräälle tuttavaperheelle 2 ikean kassillista vaatetta mitkä oli nuorimmaiselta jäänyt. Tiedän että miehen sisko niitä meiltä odotti. Mielummin annoin ne tuohon perheeseen kun sitten sieltä on meille tulossa pienemmän koon vaatetta vauvalle.
Nyt sitten olen käytettynä vauvalle katsonut kaikenlaista, rahaa ei ole vielä sen kummemmin ostaa mutta netti on onneksi täynnä kivojakin löytöjä. Ronkeli en osaa olla kuitenkaan ja esim. puinen syöttötuoli tai pinnasänky on helppo tuunata mieluisakseen. Sitterin kankaalla ei ole niinkään väliä kunhan on ehjä eikä homeessa. En mä katkera tai vihainen ole, enemmin naurattaa tuo suku. Turha niiden enää ootella meiltä mitään. Sama homma niiden kanssa on remonteissa, siskon taloa pitäis olla koko ajan remontoimassa tai sen lasta vahtimassa joka viikonloppu. En oo paljoa niihinkään suostunut viime aikoina.