haloo, onko taalla muita kun ma ja Unico?? taitaa olla kaikki muut mokilla olutpullo ja makkara kadessa..

Mulla on tanaan vapaata, mutta hoitoalalla ei juhannuksesta piitata, eli huomenna ja sunnuntaina toihin. No, ei se mitaan haittaa, tahan on vuosien varrella tottunut ma, mun kaverit ja mun mies etta ma en aina ole kaytettavissa juhlapyhina. Itsepahan olen ammattini valinnut. Ei vaiskaan, tykkaan kovasti tyostani mutta naa tyoajat on valilla ihan syvalta :kieh: . Onneksi ei sentaan yovuoroja tartte tehda ja viikonloppujakin vaan joka kolmas, monella on asiat viela huonommin..
Oletteko muuten kayneet perhesuunnittelun sivuilta lukemassa hedelmallisista ajankohdista? Se antoi aika hyvin viitteita "tuotteliaista" ajankohdista, kun syotti sinne kolmen viimeisen tatikaynnin alkamispaivat, niin se laski hedelmallisimman ajankohdan tassa kuussa. Yllattavaa oli, etta sivujen mukaan todennakoisinta tulla raskaaksi on paivat ennen ovulaatiota, ja heti ovulaation tullessa tsaannssit pienenee. Ihmeellista

Ja sitten lohdutuksena kaikille: todennakoisyys tulla raskaaksi yhden kuun yrittamisella on niinkin pieni kuin 20-25% ja vuoden yrittamisella mahkut nousevat jo 90%!!
Eli tassa tuli viikon tietopaketti
mukavaa juhannusta teille erityisesti, jotka kotona/toissa pakertavat :wave: