Ai kauhee, kun te ootte ollu ahkeria tänään! Järkyttävä määrä tekstiä.. Ihanaa!!
Tervetuloa
Katarina ja
Enna! Ja
Katarina, oon samaa mieltä kun
Taimi, että kyllä täällä oppii huomaamaan kaikki kierron vaiheet kun tarpeeksi kyttää..
Postis, toivottavasti se täti ei tuukkaan kun kertaa noin kauan koputtelee!
Lapsettomuuspeloista oli puhetta. Mä oon aina ajatellut, että saan lapsen heti kun haluan ja luulin tulleeni joka kerta raskaaksi nuorempana kun vähänkin oli aihetta ja silloinkin kun ei ollutkaan.. Lähinnä jokaisen hellän hetken jälkeen kauhulla odotin, et jos ei kuukautiset alakaan, vaikka olin kumia käyttänyt... Testejäkin tein vaikka kuinka monta... Nyt tuo tuntuu todella naurettavalta... :ashamed:
Nyt pelkään, etten jostain syystä tulisikaan raskaaksi, kun ei heti ekasta napannut... Jos olen vaikka käyttänyt liian kauan pillereitä... Mulla oli myös 19-vuotiaana klamydia, jonka pelkään nyt vaikuttavan kuitenkin, vaikka mulle on sanonut gyne ettei näe mitään estettä mun raskautumiselle. (En siis ole nyt käynyt lääkärissä, mutta n. vuosi sitten keskustelin gynen kanssa tulevasta pillereiden lopetuksesta.)
Kyselin eilen äidiltänikin, että kuinka kauan meidän tekemiseen meni. Mä tulin kuulemma heti ekasta, sisko tokasta ja veljen kanssa kesti n. puoli vuotta... Mut mutsi ei syönytkään mitään pillereitä ennen yritystä.
Äh, nyt tästä tuli kauhee avautuminen. Sori. Masentaa vaan kun menkat tuli taas kuitenkin. Vaikka eihän tässä nyt vielä niin kauaa ole koitettu ja parissa ekassa kierrossa pupuiltin aika harvakseltaan. Et ei pitäis vielä heittää kirvestä kaivoon. :| Kaipa tästä taas noustaan..