Lähetä kuvasi niin haukun sen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äijä4life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26813190:
En arvostele eläkeläisiä. Tarkoitin nuoria naisia.

No voisit sä nyt kummiskin arvostella, edes tämän kerran. Muuten mun pitää mennä siivoamaan keittiö eikä mua yhtään huvita. Pliiiiiiiiiiiiiis!

[QUOTE="vieras";26813200]Haloo keittis, ei tähän aikaan siivota vaan relataan!![/QUOTE]
Pakko noi kalaliemen sakat ja astiat on siivottava. Muuten täällä aamulla haisee. Tosin voisin valjastaa kuopuksen siivoushommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26813215:
Pakko noi kalaliemen sakat ja astiat on siivottava. Muuten täällä aamulla haisee. Tosin voisin valjastaa kuopuksen siivoushommiin.

kalalientä! haisee elokuussa aika pahalle. Mätänee! sen hajun tunnustan aina!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26813079:
Ainahan se haukkujen vastaanottaminen keittiön siivouksen voittaa, joten anna palaa :D

kuva.jpg

Näytät aika paljon Timo Kotipellolta :)

Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26810323:
Ilmaiseksi!

Katsottaviksi, mutta toiset, esim. Milanna, toisaalla, katsottaa aina Aijaan kautta?
Onko se kiinni vehkeistä/taidosta? Muutkin rumat ja viisaat voivat vastata kysymykseeni. En itse osaa siistää iPadin kuviani tänne.
Vorlä tuosta ulkonäöstäsi. Oletko syntynyt ennen sotia vai jo rauhan aikana?

[ IMG ] tuo rako [ /IMG ]
Ja sit kaikki välit pois =)

QUOTE=La Paset;26813780]Katsottaviksi, mutta toiset, esim. Milanna, toisaalla, katsottaa aina Aijaan kautta?
Onko se kiinni vehkeistä/taidosta? Muutkin rumat ja viisaat voivat vastata kysymykseeni. En itse osaa siistää iPadin kuviani tänne.
Vorlä tuosta ulkonäöstäsi. Oletko syntynyt ennen sotia vai jo rauhan aikana?[/QUOTE]

Yhteistyössä