V
vierailija
Vieras
Olen minäkin tainnut menettää komean ja muutoinkin ihanan, mutta nämä ovat valintoja joissa kummankin tahto ratkaisee.menetin jotain kaunista<3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen minäkin tainnut menettää komean ja muutoinkin ihanan, mutta nämä ovat valintoja joissa kummankin tahto ratkaisee.menetin jotain kaunista<3
Tuo lause kuvaa koko mun elämää ja kohtaloa.Ei pidä toivoa paljon, kun ei voi saada vähääkään.
Ikävintä on, kun eteen tuodaan unelma onnesta ja sitten sanotaankin, että hähää, eipä ollutkaan sinulle, lällällää.Tuo lause kuvaa koko mun elämää ja kohtaloa.
Trålli sinä vain olet.Kaikki on juuri sitä, miltä näyttää. Minä vain pelle, jolle voi nauraa.
Ootko miettinyt katkaisuhoitoa?Äske kävi s kaupal hakee röökii nii huusin joilleki jätkil et oon jazz basisti! ne meinas käydä päälle mut on mul 2 huume kaverii vankilas tälläki hetkel toisen kans olin 3-vuoro työs käytii aina hesburgeris yövuoros siihe meni joku 2 tuntii aina ku päällikkö tuli vast aamul töihi toise kans pelattii nhl ää mun luona ja se jemmas niitä huumeita peilikaapin päälle