Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut tunnistaa jatkossa varmaan turpeasta olemuksesta. Oli niin hyvässä tarjouksessa sipsit useammassakin kaupassa ennen uuttavuotta, että tuli ostettua yhteensä 4 pussia. Oli ajatuksena että nehän säilyy vaikka koko vuoden. Mutta tässä on nyt jo kolmas pussi menossa. En varmaan ikinä ole syönyt sipsejä kolmea pussia viikossa 🫣

Pretty privilege ei koske sinua vain silloin, kun mies on heikko. Sen sijaan joudut silmätikuksi ikävässä mielessä mutta muista, ettei se johdu sinusta vaan siitä, että että mies on edelleen hiekko. <3

Äske kävi s kaupal hakee röökii nii huusin joilleki jätkil et oon jazz basisti! ne meinas käydä päälle mut on mul 2 huume kaverii vankilas tälläki hetkel toisen kans olin 3-vuoro työs käytii aina hesburgeris yövuoros siihe meni joku 2 tuntii aina ku päällikkö tuli vast aamul töihi toise kans pelattii nhl ää mun luona ja se jemmas niitä huumeita peilikaapin päälle

Äske kävi s kaupal hakee röökii nii huusin joilleki jätkil et oon jazz basisti! ne meinas käydä päälle mut on mul 2 huume kaverii vankilas tälläki hetkel toisen kans olin 3-vuoro työs käytii aina hesburgeris yövuoros siihe meni joku 2 tuntii aina ku päällikkö tuli vast aamul töihi toise kans pelattii nhl ää mun luona ja se jemmas niitä huumeita peilikaapin päälle
Ootko miettinyt katkaisuhoitoa?

Mitä ihanimmat unoset r. Ihan jäätävä ikävä sinua. Näiden viestien lukemisessakin kuluu turhaan aikaa, ja kaikki siksi, kun ei uskalla muualla viestiä. Tosi moni läheinen kuollut viime aikoina ja oon alkanut miettiä, miten lyhyt elämä on. Sydän sykkii tuhatta ja sataa sinulle ja silti nysvään viestieni kanssa. ❤️ ja haluan sinua silti, vaikka oonkin tällainen rajoitteinen.

Yhteistyössä