V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ollut paikalla koko iltana, kun oli muuta, joten ei hätiä.Anteeksi hermostuminen vauvassa.
Kaipaaminen.Mikä oli vauvelissa illan teemana?
Hyvä, että edes toinen on. Enkä minäkään ole enää tyystin onneton, koska voin olosuhteisiin nähden hyvin. Mutta rakkausonnellinen en ole.Kunpa oltaisiin molemmat onnellisia![]()
Älä murehdi, sattuu itse kullekinAnteeksi hermostuminen vauvassa.
Mistä tiedät jos sopiikin?Tuitunen olet minulle, vaikkei nimi sulle yhtään sovikaan.
Surullinen olo.
En tiedäkään. En vain usko, että mies voisi tykätä tuosta nimityksestä, kun se on minusta söpö.Mistä tiedät jos sopiikin?
Mistä tiedät, että se toinen on onnellinen?Hyvä, että edes toinen on. Enkä minäkään ole enää tyystin onneton, koska voin olosuhteisiin nähden hyvin. Mutta rakkausonnellinen en ole.
Luulisin. Vaikeutta on, mutta ainakin osin on.Mistä tiedät, että se toinen on onnellinen?
Eini rauhoittuu nyt.Mua on alkanu kiihottamaan tällainen fantasia: hoikalla naisella olisi leggingsit jalassa niin et "kamelinvarvas" näkyy. Nainen seisoisi ja mä työntäisin pärstäni sen haaroihin kiinni. Nainen pissaisi leggingsien läpi mun suuhun ja naamalle. Nielisin suurimman osan pissasta. Sen jälkeen hieroisin vielä naamaa pissaiseen haaroväliin...
E
Ehkä tykkääEn tiedäkään. En vain usko, että mies voisi tykätä tuosta nimityksestä, kun se on minusta söpö.![]()
No ei todellakaan!! EMua on alkanu kiihottamaan tällainen fantasia: hoikalla naisella olisi leggingsit jalassa niin et "kamelinvarvas" näkyy. Nainen seisoisi ja mä työntäisin pärstäni sen haaroihin kiinni. Nainen pissaisi leggingsien läpi mun suuhun ja naamalle. Nielisin suurimman osan pissasta. Sen jälkeen hieroisin vielä naamaa pissaiseen haaroväliin...
E
No, hyvä! Tykkään siitä miehestä, suorastaan armastan.Ehkä tykkää
No ei todellakaan!! E