V
vierailija
Vieras
Meidän tapaaminen tulevaisuudessa ei ole sattumaa tai vaadi onnea. Se tapahtuu, jos vain minusta on kiinni. Samoin meidän parisuhde. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämähän seKaipaan sua viereeni. Niin sääli, että olet siellä ja mä täällä.![]()
Sääli, etten sitä edes muista. Muistan vaan ne loputtomat keskustelut päivittäin ja sen rakastumisen tunteen ja kutkuttelun vatsanpohjasta, kun ajattelinkin sinua. Ja sen valtavan epävarmuuden ja mun epätoivonkin, joka siihen tilanteeseen liittyi. Kuin kaivatulle kirjoitan.Ei se tainnut olla sekään sattumaa eka tapaaminen![]()
Samoin.Kaipaan sua viereeni. Niin sääli, että olet siellä ja mä täällä.![]()
Hyvä! Sitä kohti.Meidän tapaaminen tulevaisuudessa ei ole sattumaa tai vaadi onnea. Se tapahtuu, jos vain minusta on kiinni. Samoin meidän parisuhde.![]()
Paksun villapeiton. Tykkään nukkua kesälläkin sen kanssa. Möyhin kyllä yöllä sen jonnekin jalkojen väliin, mut meen aina nukkumaan siihen kietoutuneena. Olisipa kaivattu täällä, niin voisin kietoutua häneen.Mitä olet kietonut ympärillesi?
Rakkautta ja piikkilankaa.Mitä olet kietonut ympärillesi?
Sinä RakasMeidän tapaaminen tulevaisuudessa ei ole sattumaa tai vaadi onnea. Se tapahtuu, jos vain minusta on kiinni. Samoin meidän parisuhde.![]()
Piikkilankaa etten tule liian lähelle?Rakkautta ja piikkilankaa.
Hyvää yötä Oge nakki!Pöllin siltä melonin...
![]()