V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, mutta jos sitä suhdetta ei pääse edes syntymään, niin mitäs sitten?Parisuhteessa on käsitykseni mukaan kysymys siitä miten kykenet sietämään ja käsittelemään toisen epätäydellisyyttä ja elämään siinä.
Sanopa muuta. Sivusta varmaanSeksittömyyskin ottaa päähän, kun kerran olet olemassa.
Loistava oivallus siellä.Me kaikki taidetaan olla nobodyja toisillemme.
Kait sulla nyt joskus jotain on ollut vai?Juu, mutta jos sitä suhdetta ei pääse edes syntymään, niin mitäs sitten?
Seksittömyyskin ottaa päähän, kun kerran olet olemassa.
Oltas voitu mennä ilman mitään vaatimuksia..Moni pieleen mennyt asia ja haluttomuus.
Pointti oli, että kun antaa tilaa toisen estyneisyydelle, mitään ei pääse syntymään.Kait sulla nyt joskus jotain on ollut vai?
Ei mulla ole vaatimuksia. Ketjusuhde ei ole täytä tarpeitani. Tarvitsen oikean ihmissuhteen, joka on minusta ihan perusasia.Oltas voitu mennä ilman mitään vaatimuksia..
Voi vaan makoilla..Oon liian väsynyt semmoseen nnyt.
Hukkasin numeron, yliajattelen ja jäi välit vähän oudoksi. Hän ei tunnu helpolta lähestyttävältä. Liian iso kynnys tuo mulle.Sille on varmaan syynsä, miksi et saa aloitettua.
Minulle mestari opetti näin:En tunne ketään
34-vee Heidiä.
Laukaa vieras paikka.
Göntsä kirjoitti
minuna esiintyen.
Nuo eivät ole OgElta.
Otin huumorin kautta.
Vákivalta ja râgeaminen
eivät ole ratkaisu yhtään
mihinkään. Sillä saadaan
aikaan vain alati eskaloituva
luuppi. Mä olen zeniläinen
stoalainen metodeiltani.
..
'Ole kuin vesi'.
Opetti Mestari. Katso,
jykevimmät kalliot
ja jokiuomat
se muovaa uusiksi
hoivaavalla otteellaan.
Sama ajatusSeksittömyyskin ottaa päähän, kun kerran olet olemassa.
Ajattelin ettet koska en yrittämälläkään törmääOlen sinkku
En tarkottanutkaan mitään ketjusuhdetta, olihan meillä puh.numerot..Ei mulla ole vaatimuksia. Ketjusuhde ei ole täytä tarpeitani. Tarvitsen oikean ihmissuhteen, joka on minusta ihan perusasia.
Yritin tehdä tikusta asiaa. Ei mennyt putkeen.En tarkottanutkaan mitään ketjusuhdetta, olihan meillä puh.numerot..