V
vierailija
Vieras
Juu, niin haluaisit - haaveissasi. Niitä ei edes voi toteuttaa, koska sitten ei ois enää haavetta.Olen. Mut nää haaveet haluaisin oikeesti toteuttaa kaipaamani kanssa..![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, niin haluaisit - haaveissasi. Niitä ei edes voi toteuttaa, koska sitten ei ois enää haavetta.Olen. Mut nää haaveet haluaisin oikeesti toteuttaa kaipaamani kanssa..![]()
Millaisia nää sun toiset ulottuvuudet on ja millasia opeja nää toisen ulottuvuuden opet on ja mitä opetuksia niiltä olet saannut ?oletko nähnyt kuvaa näistä ulottuvuuksista millaisia ne on? Onko sulla joku paikka mistä saat parhaiten yhteyden tähän opeen?
Juu, niin haluaisit - haaveissasi. Niitä ei edes voi toteuttaa, koska sitten ei ois enää haavetta.
Niitä toiveita tässä on esitetty vuosia. Toiveita suuntaan ja toiseen.Kun esittää rohkeasti toiveita universumille, se luo jännitteen, vetovoiman, alun niiden tapahtumiselle.
Energiat menevät toisten kannatteluun ja arkiseen tekemiseen.Kun kiinnittää huomiota pieniin asioihin ja pyrkii toimimaan paremmin niin itseä kuin muitakin kohtaan, voi päästä hyvään paikkaan missä taikaa tapahtuu.
Se vaatisi rehellistä puhetta.Haluan loksauttaa kaiken kohdille.
Myös teidät.
Se onkin sitä mitä harjoittelen.Se vaatisi rehellistä puhetta.
Riittäisit. Tämä ketjuilu ei riitä, jos minulta kysytään.Toivottavasti minä riitän.
Olisin aika yllättynyt, jos vuosien jälkeen alkaisiy puhua.Minulle annettiin tehtävä: "The one who speaks the truth." Sillä linjalla mennään.
Millähän tasolla?Olet ikuinen haaveilija.