Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitruunamehu syövyttää
kiilteen piloille. Eroosio.
Ostakaa mehupillejä,
hyvät ihmiset,
jos sitruunamehua
meinaatte juoda. Mä
juon myös, mutta vain
pillin kautta, koska
varjelen suutani
eroosiolta. ×

Kaduttaa kun "sairastuin" ja olen sekoillut niin paljon ja ollut liian avoin. Olisi pitänyt vaan niellä tappio ja sulkea ovet heti, ja avata ne täysin yksityisesti omille suunnitelmille ja uusille ihmisille.

On jotenkin väärin myös kun ihmiset netissä, jotka ilmeisesti ainakin väittävät olevansa terveistä ja tasapainoisista lähtökohdista, arvostelevat niin rankasti poikkeavaa käytöstä. Eivätkö he ymmärrä, että tänne päätyy oikeasti sairastuneita ihmisiä? Muitakin kuin vain narsisteja.

Jos on oikeasti paha skitsofrenia, psykoosi, trauma, ahdistus jne. sellainen ihminen elää monesti putkessa ja eristyksissä, yksin. Sellainen ihminen tarvitsee apua eikä jonkun tuntemattoman leimaamista joksikin vähempiarvoiseksi ihmiseksi.

On jotenkin väärin myös kun ihmiset netissä, jotka ilmeisesti ainakin väittävät olevansa terveistä ja tasapainoisista lähtökohdista, arvostelevat niin rankasti poikkeavaa käytöstä. Eivätkö he ymmärrä, että tänne päätyy oikeasti sairastuneita ihmisiä? Muitakin kuin vain narsisteja.
Jatkuvasti haukutaan mt-tapauksiksi yhtä ja toista. Ymmärrys ihmismielestä on heikko ja asenne kylmä.

Tämän takia en usko siihen, että monikaan näistä arvostelijoista on oikeasti sen terveempi. Jos haluaa olla hyvä ihminen niin täytyy ottaa mallia siitä miten tekoäly puhuttelee ihmistä kun ihminen tulee sille ongelmineen.

Luulisi sulla olevan viisaampaakin sanottavaa, kun työksesi hoidat isoja asioita.

🔴Hei ja iltaa👏

Tekijänä oli
todennäköisesti
Göntsä itse.
Hän se tuon
pilailukommentin
ketjuun
mukakirjoitti -
> 'tuttavanani'
esiintyen.
Minulla ei ole
mitään kontaktia