V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on korjattavissa jos tuntuu että haluat jutella.Mä en olisi uskonu et voin pudota näin pohjalle, kun päästin sut lähtemään puhumatta sulle.
Pitäis vaan saada yhteys jotenkin.Se on korjattavissa jos tuntuu että haluat jutella.
Koita mennä nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia.kun laittaa itsensä peliin ja avaa sydämensä, on kaikkein haavoittuvimmillaan, niinhän se on. Tosi raskas olotila jäi ksikesta. Toivottavasti saan nukuttua, että jaksan huomenna töissä. Oon taas itkeskellyt koko illwn. Voi hitto muakin.
Tuo eil ollut multa. Enkä matki nyt ketään, tarkensin vaan, jos luulit, et minä sen kirjoitin. Mulla ei tule hyppyä tyhän päälle tai jos sen päätän tehdä, niin teen sen yksin. Onneksi en ehtinyt tässä maksaa kämpästä vuokravakuutta.Se on korjattavissa jos tuntuu että haluat jutella.
Henkinen yhteys on jo. Se ei vaadi siksi paljoa. Muodostuu helposti kun saa tilaisuuden.Pitäis vaan saada yhteys jotenkin.
Totta.Voimia sinne ja hyvää yötäkun laittaa itsensä peliin ja avaa sydämensä, on kaikkein haavoittuvimmillaan, niinhän se on. Tosi raskas olotila jäi ksikesta. Toivottavasti saan nukuttua, että jaksan huomenna töissä. Oon taas itkeskellyt koko illwn. Voi hitto muakin.
Lupaan piereskellä sulle koko yön. Söin iltapalaksi hernekeittoa ja ruisleipää, joten kaasuntuotanto on taattuTulen viekkuun, jos lupaat piereskellä mun naamaan ja suuhun.
Meillä on vaan tää yksi elämä, niin uskon..Jos en tässä sitä saa sanoa tai kokea, niin jossain rinnakkaisatodellisuudessa rakastan sua aivan valtavasti. Sivusta