V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei__
Klikatessani
profiilini
käyttäjäkåådin
TAI
vihreän kuplan
päältä
[molemmat
pelittää] →_→
eteeni avautuu
10 cm korkea
'laatikko' →_→
jonka aivan
alareunassa
vasemmalla
tuo toiminto:
'lähetä viesti|
send message.'
__
Kyssä:
Näettekö
> tuon
alareunan
lauseen, josta
priva yv
lähetetään?
__×
Ei mulla vaan, näkyy vaan sun lähettämät viestit ja tietoja__
Klikatessani
profiilini
käyttäjäkåådin
TAI
vihreän kuplan
päältä
[molemmat
pelittää] →_→
eteeni avautuu
10 cm korkea
'laatikko' →_→
jonka aivan
alareunassa
vasemmalla
tuo toiminto:
'lähetä viesti|
send message.'
__
Kyssä:
Näettekö
> tuon
alareunan
lauseen, josta
priva yv
lähetetään?
__×
Kyllä mä tarkoitan mitä sanon. Täälläkin. Mut antaa olla, en halua riidellä.No ootko tarjonnut joskus sitä hierontaa ihan livenä?
En kysynyt sitä...Kyllä mä tarkoitan mitä sanon. Täälläkin. Mut antaa olla, en halua riidellä.
Välillä ois kiva hiukan enemmänkin kuin vaan pärjätä! Hemmottele itseäsi, tee mitä tykkäät, syö hyvin ja vietä päivä rakkaiden kanssa. Tai laiskottele, jos siltä tuntuu.Tiiätkö, en taida saada mitään, mitä en itse järjestä. Pärjään kyllä!
Varmasti, jos olet kaipaamani, tiedät vastauksen kysymättäkin.En kysynyt sitä...
Onko tää sun mielestä limerenssi
Ei ole limerenssiä, jos on molemminpuolista.Onko tää sun mielestä limerenssi
Öö-nå-siis.
Tää on naisnacci
sydis miesnacci.
*filosofoi_köökissä*
*erittää_Asperger_
nörtti_entsyymiä*
x
Öö-nå-siis.
Tää on naisnacci
sydis miesnacci.
*filosofoi_köökissä*
*erittää_Asperger_
nörtti_entsyymiä*
x
Ei ole limerenssiä, jos on molemminpuolista.
Oge oot hulvaton NAKKIEN NAKKIÖö-nå-siis.
Tää on naisnacci
sydis miesnacci.
*filosofoi_köökissä*
*erittää_Asperger_
nörtti_entsyymiä*
x
Voi kuule. Kyllä itsessään löytää kehityskohteita, mutta tarvitseeko niistä jatkuvasti olla kertomassa jokaiselle? Mitä taasen tulee muiden kehityskohteiden huomaamiseen niin tuskin rakastuu, jos huomaa runsaasti kohtia joissa toivoisi toisen kehittyvän. Silloin on imo kyse siitä ettei edes sopisis yhteen, jos muutostoiveiden lista on pitlä.Ne kehityskohteet havaitaan itsestä, ei siitä toisesta. Jokainen löytää vikoja toisesta, harvempi itsestään.
Millä perusteella tarvitsee olla totuuden torvi ja kertoa havainnoistaan?Totta ja valitettavasti kaikille ei voi sanoa siitä havainnosta, koska tulee joko loukkaantuminen tai asian kieltäminen