Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Messangerissä videota ;)
__
'Pyllistä
stay upeissa'
riiva@jako siellä?😏
Miehet ei varmaan
saa osakseen
tällaista säälittävää
roskaa. Eilen
vastattuani
naapuripalstan
otsikkoon joku
huonokäytöksinen
limainen rnkku
spämmi härskiä
pårnoklippiä
perääni.
[M.I.L.F.
kakkosakteissa]
😶😐😑🙄
Ei naurata yhtään,
ei, vaan > lisää
vastenmielisyyden
ja välttelyhalun
tuntemuksia
entisestään.
Ja minä sentään
olen todella
humoristinen
ja hauska. E
__

Millä perusteella tarvitsee olla totuuden torvi ja kertoa havainnoistaan?
Jos ne vaikuttaa haitallisesti muiden elämään tai ihminen ei itse näe jotain tilannetta realistisesti ja ei näe mikä muutos auttaisi, että tilanne olisi helpompi. Siis jos joku tulee vaikka mulle valittamaan jostain asiasta elämässään ja näen tilanteessa oudon asian x niin joskus on vaan pakko sanoa jos ihminen ei ite näe asiaa…

Jos ne vaikuttaa haitallisesti muiden elämään tai ihminen ei itse näe jotain tilannetta realistisesti ja ei näe mikä muutos auttaisi, että tilanne olisi helpompi. Siis jos joku tulee vaikka mulle valittamaan jostain asiasta elämässään ja näen tilanteessa oudon asian x niin joskus on vaan pakko sanoa jos ihminen ei ite näe asiaa…

Mulle itselleni on
täysin selvää, että
asun epäterveessä
ympäristössä ja
tuon ympäristön
vaihdos onkin seuraava
etappini. Sivulta E

Pieni paikkakunta on
turvaton niiltäkin
osin, ettei kaupoissa
näy Securitas hlökuntaa +
kansalaisen perusturva:
poliisipartion saaminen on
asukkaiden kertomusten
mukaan vienyt järjestään
vähintään tunnin.

Syy viiveeseen:
partio saapuu aina
läheisestä
suuremmasta kaupungista.
[En nyt syytä poliisia -
he byrokratian toteuttajina
toki tekevät parhaansa;
resurssiensa puitteissa].

Ei minun paikkakuntani,
valitettavasti.

E

Unohdetaan nyt
ne yv-viestit.
En minä mtn
pokeklippejä
tai kalukuvia (tai
masentuneiden
im vuodatuksia)
inboxiini kaipaa.

Eipä kukaan
naiselle mitään
'hyvää joulua'
ilman taka-ajatuksia
taida laittaa.
N+n seksuaal.
ahdistelua esiintyy
yhtä lailla.

Kaivattuni
koko nimen
tiedän.. id est:

Tavoittanen
Hänet kyllä.

E

~~🔴~~~🔴~~~🟢~~~🔴~~~🔴~~

Kings return [Acapella]:

A V E • M A R i A | 2 0 2 1

Riisuttu toteutus
kertsarin rapussa
hellyyttää. Perheenisät
farkuissa, lipoissa ja
huppareissa.
Isukit kumminkin
saundaa ihan
oranssikaapuiselta
munkkikuorolta. Aww.

(⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ ʕ⁠っ⁠•⁠ᴥ⁠•⁠ʔ⁠っ 💋 x

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~🟢~~~🟢~~~🔴~~~🟢~~~🟢~~

Oisko vaikka siksi, että jos kyseinen piirre aiheuttaa ongelmia, joita ei tulisi, jos henkilö kykenisi käsittelemään piirrettään, tapaansa reagoida tai toimia? T. Ap
Sanotaanko nyt vaikka esimerkkinä se, että vakuuttamalla vakuutetaan lähesiriippuvuutta ja yritetään usuttaa esimerkiksi alkoholistien ynnä vastaavien pelastajaa ja tukijaa etsivien pariin. Itse en henkilökohtaisesti koe tippaakaan tarvetta yrittää pelastaa ketään saatika vahtia pysyykö päihderiippuvainen päihteettömänä. En myöskään ole erityisemmin kiinnostunut päihteistä tai käytä alkoholia vaikkakin tupakoin. Onko minussa siis piirre, jota muut väittävät minun omaavan?
Ei. En kärsi hoivaajan ja pelastajan syndroomasta.

Toisinaan taasen kyse ei ole piirteestä jota edes tarvitsisi muuttaa ja regointikin saattaa olla varsin oikeutettua, jos ottaa huomioon olosuhteet ja muiden toiminnan. Summa summarum: Olisi erittäin asiallista jättää jokaisen oman harkinnan varaan mitä piirteitä he haluavat itsessään kehittää ja myös muistaa, että se ettei joku toimi mielesi mukaisesti ei ole välttämättä piirre, joka tarvitsee muuttaa, jos hän kuitenkin kunnioittaa asettamiasi rajoja eikä tarkoituksellisesti häiritse elämääsi vahingoittamis, rajoittamis yms. tarkoituksessa. Kannattaa huomioida sekin onko kyse piirteestä, jota itse projisoi tai muutoin luo oman mielikuvansa perusteella.

Miksi muuten kaipailet jotakuta, jossa on piirre joka häiritsee siinä määrin, että haluat ehdoin tahdoin muokata häntä? On tiettyjä no-go piirteitä, jotka automaattisesti takaavat sen, etten antaisi itseni kehittää rakkaudellisia tunteita tai syvempää yhteyttä kyseiseen ihmiseen olipa kyse ystävyydestä tai rakkaudesta.

Tämä vuosi oli toipumisen vuosi. Ensi vuosi on sairastamisen vuosi. Kun pääsee yhdestä, edessä on seuraava. Reilu peli.

Nyt vain positiivisin ajatuksin eteenpäin! Hymyä huuleen! Ihan itsestä on kiinni, sairastuuko vai ei. Kun sinä olet valinnut tuon sairastamisen tien, niin sitten saa, mitä tilaa. Olisit valinnut terveyden. Jälkikäteen on nyt paha valitella. Elämä on valintoja, joista sitten aina seuraa jotakin.

Tämä vuosi oli toipumisen vuosi. Ensi vuosi on sairastamisen vuosi. Kun pääsee yhdestä, edessä on seuraava. Reilu peli.

Nyt vain positiivisin ajatuksin eteenpäin! Hymyä huuleen! Ihan itsestä on kiinni, sairastuuko vai ei. Kun sinä olet valinnut tuon sairastamisen tien, niin sitten saa, mitä tilaa. Olisit valinnut terveyden. Jälkikäteen on nyt paha valitella. Elämä on valintoja, joista sitten aina seuraa jotakin.
Tai ihan vain unohdat kaikki mahdolliset enteilyhöpinät ja elät.

Yhteistyössä