Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi sitten joidenkin elämä on kehdosta multaan h*lvettiä ja toisilla pelkkää auvoa, whats da point
En tiedä, ei täällä onni jakaudu tasaisesti. Mulla itsellä on ollut vuosia huonoja jaksoja. Silloin ei kauheasti kiinnostanut muiden tsemppaaminen, että olepa kiitollinen tai pidä kiitollisuuspäiväkirjaa, kun elämä oli täyttä hlvettiä koko ajan. Kun voin paremmin, niin voin olla kiitollinen myös monesta asiasta.

En tiedä, ei täällä onni jakaudu tasaisesti. Mulla itsellä on ollut vuosia huonoja jaksoja. Silloin ei kauheasti kiinnostanut muiden tsemppaaminen, että olepa kiitollinen tai pidä kiitollisuuspäiväkirjaa, kun elämä oli täyttä hlvettiä koko ajan. Kun voin paremmin, niin voin olla kiitollinen myös monesta asiasta.
Eikö sua kiinnosta miksi, joku vastaushan siihen on oltava

En paljon mieti asiaa, pelkään katkeroitumista, joka ei ole negatiivista kuin minulle.
Mä en oo koskaan kyennyt tollaseen todellisuuden kieltämiseen, että en ajattelisi asioita, kyseenalaistan kaiken ja esitän hankalia kysymyksiä, ihmiset on ihan naurettavan varmoja omista ”totuuksistaan”. Toisaalta vois tehdä ihan hyvää tollanen asenne, että elää vaan elämäänsä eikä mieti sen kummemmin.

Yhteistyössä