V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä pitää tapahtua, että tähän päädytään?Kaivattu sais myös tulla mun alle, päälle, taakse, eteen, viereen tai minne haluaisi. Pääasia, että olisi vierellä aina.![]()
Oon meninannut pari päivää kirjoittaa tänne kaipausviestiini kaivatun etunimen, kun oon ollut niin turhautunut, kun aina väärät vastailee. Ei se kuitenkaan taitaisi ihan kivaa olla.Kutsut esitetään henkilökohtaisesti ja kutsujan nimi alla.
Kirjoita toinen tai kolmas nimi.Oon meninannut pari päivää kirjoittaa tänne kaipausviestiini kaivatun etunimen, kun oon ollut niin turhautunut, kun aina väärät vastailee. Ei se kuitenkaan taitaisi ihan kivaa olla.
Se löytyy yhteyttämällä.Mikäköhän on mun kaivatun lempiasento.![]()
Pöh! Onkohan nopee kanssa?Juoksuasento
Kaivatun se pitäisi kertoa. Mä olen helppo. Liian helppo. Kaivatulle siis.Mitä pitää tapahtua, että tähän päädytään?
Mä luulen, että kaivatulla ei ole kolmatta nimeä. Oon melko varma, että oon kuullut hänen toisen nimensä, mutta en vaan millään saa mieleeni, mikä se on.Kirjoita toinen tai kolmas nimi.
Viestistä liikahtaa harppauksen.Kaivatun se pitäisi kertoa. Mä olen helppo. Liian helppo. Kaivatulle siis.
Oletko oikeasti A vai vain ketju-A?Suhtaudun vakavasti vain kutsuun tulla sisään.
-A
Sopis.Kaivatullani on kutsu mun alle, vaikka luulen, että hän tykkää enemmän olla yllä. Minä tykkäisin, jos olisi ensin ihan vieressä ja sitten vierellä.
Saat sellaisen, jos oot hän.Viestistä liikahtaa harppauksen.
Ketä kaipaat?Saat sellaisen, jos oot hän.
Voisinpa lohduttaa sinua.Niin allapäin. Ei vastausta häneltä.
Maailman komeinta miestä.Ketä kaipaat?
Ohi sitten.Maailman komeinta miestä.