Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ei oikein raha motivoi jos työ on epämieluisaa, elän sillon mielummin vaatimattomammin. Jos tienaa hyvin ja tykkää työstään niin sitten on hyvä
Tietenkin sillä on suuri merkitys, että pitää työstään ja kokee työnsä henkilökohtaisesti merkitykselliseksi. Yksi suuri tekijä työssäviihtymisen kannalta on työyhteisö ja samanmielinen porukka, jonka kanssa on kiva työskennellä.

4.4 € maksaa kaksi pussia pirkka pastaa juustokastikkeella ja jauheliha 5 kerran koitin säästää oikein et ostin lihapiirakoita 10 kpl 3€ niin yläpuolella asuvat rotat varmaan nauttisivat( muutin ylimpään kerrokseen ja psykopaatti nainen halusi minut juopon heti määräaikaiseksi en voi edes purkaa sopimusta, muutoin kuin käräjäoikeuden kautta ja pitää olla todisteet asumishaitasta) piipitystä kuuluu ylä-,rakenteista epäilen että siellä on hiiren poikanen ketä piipittää

3 raamatun kirja mitä vihaan lukea, laulujen laulun ja ruutin kirjan jälkeen on esterin kirja, siinä kuningatar ester pyysi kuninkaalta juhla illallisen, mihin paha haman tulisi mukaan mutta, hän pyysi myös toisen illallisen kuninkaalta missä olisi myös paha haman mukana vaikka oon lukenu raamatun 23 kertaa niin en ymmärrä miksi ei jo ekalla kerralla paljastettu hamanin juonta juutalaisia vastaan

Vihaan huomenna tai ensi vuonna saatana,!!!! Mulla on avohaava sääressä lääkäri sanoo paikataan ensi viikolla sina pusty kavelemä okei sina pusty kävelema okei maksu tulee verkko pankilla kitos hei

Yhteistyössä