Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
23 vuotiaan naisen wc paperin kulutus on aivan tähti tieteellinen jos vaikka ajatellaan että yhdessä ainoassa rullassa joka kestää minulla 2 viikkoa käytän noin 3 palaa per vessa reissu niin on noin about 100-200 arkkia niin 23 vuotias nainen pyyhkii 1 rullalla perseensä 3 päivässä ja kun myynti pakkaus on 8 rullaa niin niitä menee melkein 1.5 pakettia kuukaudessa niin se ei taloutta kaada mutta voi siinäkin säästää, nimittäin jos minulla olisi pieniä lapsia kumppanin lisäksi niin sääntönä taloudessani kattoni alla on 3 palaa per vessa reissu

23 vuotiaan naisen wc paperin kulutus on aivan tähti tieteellinen jos vaikka ajatellaan että yhdessä ainoassa rullassa joka kestää minulla 2 viikkoa käytän noin 3 palaa per vessa reissu niin on noin about 100-200 arkkia niin 23 vuotias nainen pyyhkii 1 rullalla perseensä 3 päivässä ja kun myynti pakkaus on 8 rullaa niin niitä menee melkein 1.5 pakettia kuukaudessa niin se ei taloutta kaada mutta voi siinäkin säästää, nimittäin jos minulla olisi pieniä lapsia kumppanin lisäksi niin sääntönä taloudessani kattoni alla on 3 palaa per vessa reissu
Juu. Sä oot niitä joilla on aina jarrutusraidat housuissa 🤮

Ois kannattanut käydä kouluja, niin ois varaa ostaa vessapaperia. Lisäksi ois oppinut kirjoittamaankin 😉

⬛Ei ole todellista.

Trållukan O N
absoluuttisesti
päästävä
siementämään
katkeruuttaan,
jos täällä sivukin
E I < im-teemaista >
hyväntuulista
optimismia,
arjen tavallisista
pienistä iloa
tuottavista
asioista..

Ei hän sitä kestä
eikä siedä,
jos emootiofrekvenssi
alkaa nousukiitää ylös.

Kehittynyt sieluhan
tiedostaa:
Ihmisen tunneskaalat
kantavat erilaisia
frekvenssejä, aina
hyvin matalasta
hyvin korkeaan.
Mustan tallin trålli
saa henkensä
ravinnon
> nimenomaan
emootiospektrin
> matalimmista
tunteista.
Id est:
Hän tuottaa tätä
taajuutta
ympäristöönsä
tietoisesti -
keinoja kaihtamatta.
Useimmiten negatrålli
ei ole työelämässä.
Hänen toimii digi_
atmosfäärissä
kuin kala vedessä..

Hänen
täytyy välittömästi
saapua ryminällä
torppaan
droppaamaan
kiva symppismood
'löyhkäävä naisen
sillipiirakka'-
häpäisyhenkisin
tarinoin. Surullista.

On tämä anoilun
toistuva t_formula
jo havaittu
käytännössä:
ihmisluontoa
tarkkasilmäisesti/
-vaistoisesti
observoiden/
profiloiden..

Hyvää iltää. God kväll,
på det andra inhemska..

E
__

En anna jumalalle ikinä anteeksi sitä että kun lopulta löysin sen oikean niin häntä rakastavat monet muutkin enemmän tai vähemmän vaan ei Hän ymmärrä mitä lopulta toivoin sydämessäni, niin, menee halut, nimittäin on olemassa naisia ja kauniitakin ja hoikkia jotka eivät kiinnosta sanottavasti muita miehiä aina rakastumiseen asti miksen saanut sellaista vaan ei Hän ymmärrä tuntematon Hän olisi ymmärtänyt täydellisesti mitä tarvitsen mutta Häntä ei ole ollut, Hän ei ole, eikä Häntä tule

Vessapaperiteemasta
väkisin pykäistyt
mukanokkelat
laskelmat on
kaikki ilmiselvää
höpöhöpöä/
trålliteatteria,
sen viban saan.

Pitää n3gaholismi
ihan väkisin tuoda
mukana,
ettei maailma