V
vierailija
Vieras
Ei se määrä vaan se laatu. En missään nimessä halua omia lapsia vaikka sen ansiosta eläisi 120v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin. Silti monet niistä yhteisöön kuuluvista on yllättävän nuoren näköisiä.Lapsettomat ja kaikki joilla on yli 4 lasta. Tulipa mieleen, käytännössä kaikki erääseen yhteisöön kuuluvat.![]()
Juu. Sä oot niitä joilla on aina jarrutusraidat housuissa23 vuotiaan naisen wc paperin kulutus on aivan tähti tieteellinen jos vaikka ajatellaan että yhdessä ainoassa rullassa joka kestää minulla 2 viikkoa käytän noin 3 palaa per vessa reissu niin on noin about 100-200 arkkia niin 23 vuotias nainen pyyhkii 1 rullalla perseensä 3 päivässä ja kun myynti pakkaus on 8 rullaa niin niitä menee melkein 1.5 pakettia kuukaudessa niin se ei taloutta kaada mutta voi siinäkin säästää, nimittäin jos minulla olisi pieniä lapsia kumppanin lisäksi niin sääntönä taloudessani kattoni alla on 3 palaa per vessa reissu
Mun kaivattu saa käyttää vaikka kaks rullaa vessapaperia päivässä, kunhan tuo välillä itekin sitä kaupasta.
Ois kannattanut käydä kouluja, niin ois varaa ostaa vessapaperia. Lisäksi ois oppinut kirjoittamaankin23 vuotiaan naisen wc paperin kulutus on aivan tähti tieteellinen jos vaikka ajatellaan että yhdessä ainoassa rullassa joka kestää minulla 2 viikkoa käytän noin 3 palaa per vessa reissu niin on noin about 100-200 arkkia niin 23 vuotias nainen pyyhkii 1 rullalla perseensä 3 päivässä ja kun myynti pakkaus on 8 rullaa niin niitä menee melkein 1.5 pakettia kuukaudessa niin se ei taloutta kaada mutta voi siinäkin säästää, nimittäin jos minulla olisi pieniä lapsia kumppanin lisäksi niin sääntönä taloudessani kattoni alla on 3 palaa per vessa reissu
Osa on, osa on tosi rasittuneita.Niin. Silti monet niistä yhteisöön kuuluvista on yllättävän nuoren näköisiä.
Alkoholittomuus ja suht terveelliset elintavat auttaa. Iso lapsikatras voi silti olla niin psyykkisesti kuin fyysisesti valtava rasite, niin ihania kuin lapset onkin.Niin. Silti monet niistä yhteisöön kuuluvista on yllättävän nuoren näköisiä.
Oliko tää se ateisti dude? En luota niiden arvioihin vaikka olisi miten älykäs, näillä on aina massiivinen sokea piste joko ajattelussa tai tiedossaKatsoin S. Hawkingin ohjelmaa tänään. Kaikille on hänen mukaansa polku johon ei voi vaikuttaa. Lopputulos on olemassa ja me vain kuljemme sitä kohti.
Hyvää yötä rakas. ❤