V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla sama, vaikka oonkin tod. näk. sivusta.Rakastan sua.. vaikken uskallakaan toivoa mitään
Hän vois halutessaan tulla vaikka nyt mun luo, mä en vois mennä hänen luo, joten ollaan ihan eri asemassa..Mulla sama, vaikka oonkin tod. näk. sivusta.
imo kohtaloon ja elämänpolkuun vetoaminen on vastuunväistelyä ja omista valinnoista passiiviseksi jättäytymistä.Vauvan terveisketjusta taas kaikki illan mielenkiintoisimmat viestit poistettu ja penikset juustokastikkeessa jätetty. Kertoo paljon palstan tasosta. Olisin vielä lueskellut pohdiskellen ne kohtaloon ja elämänpolkuihin liittyvät, kun illalla oli liian väsynyt ajattelemaan.
Oli J-naiselle#35: Kiitos ja niiaus.
#36:jos minulle.
E
Kannattaa selvittää mahdollisimman pian. Elämä menee hukkaan.Jos ei mikään muu hyvä elämässäni toteutuisi, toivon, että tämä selviäisi. Mielellään aikaisin kuin myöhään, ettei tähän kuluisi loppuelämää. Voihan olla, että kuolen tietämättä, mikä oli mitäkin. Eipä se sen jälkeen sitten enää vaivaa.
Ahdistaa jotenkin tää ajatus, et on kiire. Vaikka onhan se järkevämpää pistää vauhtia, kun on tässä jo ooteltu kauan. Sitten vaan mielessä on joku lukko, joka ei suostu avautumaan, ja sit vaan ahdistuu näistä puheista / kirjoituksista.Kannattaa selvittää mahdollisimman pian. Elämä menee hukkaan.