Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on valitettavasti riiippurinnat. Sen sun mielikuva niistä pyöreistä rinnoista on vain sun mielikuva.
Onkohan tämä ja eiliset yhtäkkiä ilmestyneet "mun hirveet riipputissit roikkuu jo polvissa" saman nuijan tai kateellisen Savon naisporukan kiusaamisia Ogelle? Muijat aloitti heti kun joku alkoi kiinnostuneena eilen kysellä häneltä lisää henkimaailman asioista. Ei voi olla sattumaa. Onko ne nämä samat suohirviöt suuhun paskomisen tuntitaksaviestienkin takana? Raastupaan nämä naiset sietäisi viedä sivullisten henkihieveriin kiusaamisesta. Koko Suomi katsoo jo kiinnostuneena näin helvetin mieleltään sairaita ihmisiä.

Käytän aina peitevoidetta. Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!
Tämä samalta muijalta taas tai ilman seksiä jääneen savolaismiehen katkeraa kiusaamista? Tekstit on aika helvetin pimahtanutta ja skitsoa. Mistä näitä pimeyden ruhtinaita sikiää ja miksi juuri alkoton naimaton uskis otetaan riepotteluun / häpäisyyn likaisten fantasioiden kohteeksi? Vastaisiko joku savolainen vaikka?

/ sama

Onkohan tämä ja eiliset yhtäkkiä ilmestyneet "mun hirveet riipputissit roikkuu jo polvissa" saman nuijan tai kateellisen Savon naisporukan kiusaamisia Ogelle? Muijat aloitti heti kun joku alkoi kiinnostuneena eilen kysellä häneltä lisää henkimaailman asioista. Ei voi olla sattumaa. Onko ne nämä samat suohirviöt suuhun paskomisen tuntitaksaviestienkin takana? Raastupaan nämä naiset sietäisi viedä sivullisten henkihieveriin kiusaamisesta. Koko Suomi katsoo jo kiinnostuneena näin helvetin mieleltään sairaita ihmisiä.
Ei liity OgEen mitenkään. Ihan omia rintojani kommentoin. Sitä paitsi sehän oli positiivinen kommentti se, jonka joku heitti että rinnat roikkuu vasta sitten kun ne on polvissa. Minä ainakin piristyin. Ei mulla vielä polvissa sentään eikä edes navassa.

-ap

Ihmettelen hiukka. Miten voi olla että nainen joka ei ole Instagramissa eikä Onlyfansissa on koko ajan trollien kuumin puheenaihe ja ykköskohde?Tuo vauvan ketju ollut monta päivää täynnä mustasukkaisena kiehuvaa pirkkoa. Elikkäs tuo D trollaus. Yrittää kivenkovaa väittää Ogee toiseksi. Mustasukka pirkon tunnistaa tekstistä heti kun se mollaa upeaa älykkönaista alimpaan maanrakoon sylki suusta lentäen ja sitten vielä jakaa psykoosimaisesti herjoja monta kertaa ketjuun omaa kateutta helpottaakseen. Läpinäkyvää ja niin tyypillisesti naismaista. Juuri tätä samaa se on naisten työpaikatkin livenä. Samanlaisia naisista potaskaa puhuvia tosikkopirkkoja kaikenikäset. Sen oon merkannut.

/ sivu

Älä tunge itseäsi joka paikkaan, niin ei ne sitten ala kiusaamaan. Ei tarvi olla Instassa eikä Onlyfansissa, kun on somessa ja tunkee jatkuvasti itseään joka paikkaan kuittailemaan että ”ei multa tämä”, ”älä matki minua!” Ei ihme jos ihmiset kyllästyy.

Se on vähän niin kuin pyrähtäisit vaikka jonnekin kansalaisopiston puukäsityöluokkaan kesken lukukauden kutsumatta. Sitten tarraisit heti siellä jonkun tekemään linnunpönttöön ja latelisit syytöksiä: ”Älä matki mua!! Minä tein kans punaisen linnunpöntön vuonna 2018!” Selvästi matkit” Sitten pyrähtäisit jonkun tekemän epämääräisen lautakasan luo ”Tämä ei ole sitten minun tekemä. Minä osaan naulata kyllä ihan suoraan. Minä en ole ikinä edes lapsena naulannut tällaisia hökötyksiä. Älä koita valehdella että minä naulaisin muka tällaisia kakkakasoja savolainen trolli!” Sitten pyrähtäisit seuraavan luo: ”Sinäkin trollaat mua. Puhuin just kaksplussalla unisieppareista ja sinä olet tehnyt nyt unisiepparin. Varastit aiheen ja trollaat mua!”

Sitten kiukkuaisit kovaan ääneen että et enää ikinä tule kyseiseen puutyöluokkaan ja paiskaisit oven vihaisesti perässä kiinni. Tyypit huokaisi helpotuksesta, kunnes ne huomaisi sun kurkkivan ikkunoista. Kohta pamahtaisit taas sisälle syyttelemään. ”Taas mua trollataan!!! Tein sinisen linnunpöntön vuonna 2016 ja sinä maalasit nyt tämän ihan tarkoituksella siniseksi! Myönnä!” "…ja sinä taas teit ihan hemmetin ruman tästä unisiepparista ihan tahallasi, että kaikki luulee, että minä teen näin rumia unisiepppareita. Minä en ole ikinä tehnyt näin rumia unisieppareita. Sain kympin käsitöistä jo heti ensimmäisellä luokalla ja opettaja kehui miten olen paras oppilas ikinä mitä hänellä on koskaan ollut...”

60958 älä puhu palturia. Tiedät tasan tarkkaan miten järkyttävän usein trollit ovat allekirjoittaneet viestin E tai OgE aivan tarkoituksella. On se nähty sadat kerrat jo. Turhaan selität mitään savolaisia kieroiluja siellä nulikka. En muuten ole E.

Kyllä minäkin luultavasti korjaisin jos näkisin jonkun kirjoittavan keksittyä listaa vauvalla kaikista "sukupuolitaudeistani" ja päälle joku harvinainen tunnistettava lempinimi tai koko nimeni.. Semmoistahan SE on Eellä ollut. Aivan sairasta. Tuo äskeinen "naapurin 200 kiloinen mies" oli oikein hyvä esimerkki. Kummasti jostain ilmestyi sopivasti. En minä jaksa tyhmien turhien juoruakkojen kanssa alkaa vääntämään enempätä.

Kuka näille ogelle ja savolaisille maksaa siitä, että ne lukee ja kommentoi vauvan viestejä 24/7? Eikö niistä kukaan käy oikeissa töissä? Siellähän on viestejä niin paljon ettei töissäkäyvä ehdi mitenkään lukemaan. Ei ehdi edes sitä kaipausketjua kokonaan lukemaan.

Kyllä minäkin luultavasti korjaisin jos näkisin jonkun kirjoittavan keksittyä listaa vauvalla kaikista "sukupuolitaudeistani" ja päälle joku harvinainen tunnistettava lempinimi tai koko nimeni.. Semmoistahan SE on Eellä ollut. Aivan sairasta. Tuo äskeinen "naapurin 200 kiloinen mies" oli oikein hyvä esimerkki. Kummasti jostain ilmestyi sopivasti. En minä jaksa tyhmien turhien juoruakkojen kanssa alkaa vääntämään enempätä.
Miten sä voi oikeasti ottaa itseesi nuo pyllynreikätrollin jututkin?? Miten se muka sua trollaa?? En voi käsittää. Kun kaikkihan tuo nyt näkee että se on joku aivoton veeti, joka tuuttaa copypastena samaa paskaa varmaan jokaisen avoimen palstan täyteen.

Yhteistyössä