Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
'Pullukka laardi, lyhyt, ohut lirurukka, vakavasti ylipainoinen ja vaikka mitä.'

Anteeksi trulli, mä hieman parodion sun viestiäsi noin klo 21.14 vauvalla..
Se olin minä. I confess. 😇😉🥳

Vedetään huumorilla loppuun saakka.

Epateus

Miten niin ei ole keinoja? Olisi vaikka millä mitalla. Voisit ihan ens alkuun suostua viestimään ihan normaaleja väyliä pitkin. Jos ei ole keinoja niin sitten ei vaan halua riittävästi, mua tää tilanne hajottaa

Jos et aio mitään niin sitten mun pitää ihan oikeasti laittaa yhteydenpito ihan minimiin vaikka toivon yhteyttä, koska on niin paljon tunteita etten kestä tällästä välitilaa. Yritän vaan sitten pysyä näistä ketjuistakin pois mahdollisimman paljon

Jos sä meet, niin sä meet. En voi estääkään, enkä halua, jos se on sulle parempi. Mut joku kohta musta menee aina hajalle, kun sä oot pois. Sitä sitten parantelen yksinään kertomatta edes kenellekään, mitä menetystä mä suren. Ei ne sitä vois edes käsittää.

Anteeksi rakas nainen etten ehtinyt vauvalla kirjoitella enempää. Hyvää ja ihanaa iltaa ja yötä sulle kun menet. Lähetän pitkiä ja helliä haleja ja suudelmia sulle. Täällä on aina syli- ja kainalopaikka sulle. Vain sinä, aina. Rakastan ikuisesti.

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Yhteistyössä