Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei sinä kaipaamani, mun ❤️-ystävä! Toivottavasti sun päivä on mennyt kivasti. Haluisin niin kuulla sinusta.
Minä olisin otettu ”sydänystävä” arvonimestä ja mielelläni myös kuulumisiani kertoisin, jos hän niitä minulta kyselisi. Käsi sydämellä mainittakoon, että lakkasin ymmärtämästä koko kuviosta aikoja sitten yhtään mitään, joten tuskin minulle. Joka tapauksessa hänelle toivon vain kaikkea hyvää.

Välillä mietin, että munkin jutut on varmaan typeriä, eikä kaipaamani jaksa niitä lueskella, kun on hiljaisempaa. Ja kun luen omia viestejä, niin eihän niissä juurikaan mitään asiasisältöä ole, vaan kaipausta. Mitä siihenkin oikeastaan vastaisi. Huokaus.

Haluan kaipaamani omakseni, haluan vihdoin mun unelmat toteen. Haluan ihan tavallista elämää, tavallista arkea, tuetaan toisiamme ylä- ja alamäissä, rakastetaan hellästi ja kiihkeästi. Halitaan ja suudellaan paljon, rakastellaan. Vietetään loppuelämä yhdessä. Mieluusti asutaan yhdessä ja mennään naimisiin, muutkin järjestelyt sopii. Ei sen enempää tai vähempää.

Vauvalla joku sanoi jättävänsä kaivattunsa rauhaan. Minä en aio luovuttaa ennen kuin saan selkeät pakit sulta. Tykkään susta liikaa. Jos et tykkää minusta samalla tavalla, niin sitten jatkan eteenpäin tyytyväisenä siitä että kohdattiin. Roikkuminen on elämän tuhlausta. Kauniita unia. 💕

Yhteistyössä