Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä. Löytää intohimoinen ja minua rakasrtav mies, jota minä rakastan ja haistattaa pitkät Kantsulle ja Prisman kusipäille ja heille, jotka yrittävät tyrkyttää siivousta ja kassakoneen näpyttelyä potentiaalisina töinä. Haistakoot p.
Samoin haistakkot paska he, jotke yrittävät ehdottaa henkisyyden parissa työskentelyä. Se on silkkaa turhanpäiväistä roskaa, jolla ei ole oikeasti mitään merkitystä onnellisuuden kannalta.

Tästä tuli mieleen että mä en oo ottanut Threadsia vieläkään käyttöön. Oon jopa unohtanut sen olemassaolon. Toivottavasti kaivattu ei ole laittanut sinne mitään piiloviestejä. On jääneet kyllä näkemättä
Mun oli pakko ottaa kun ig heitti niitä threads-viestejä puoliksi näkyviin ja sit ärsytti kun siinä oli joku tarina ja näki vaan puolet ja halusin nähdä kokonaan vaikka ei niissä lopulta koskaan mitään ihmeellistä ollu mut kuitenki

Olin tänään niin lähellä viesteilyä. Panikoin ensin pari tuntia ja sit totesin olevan liian myöhä laittaa viestiä. Nyt kerään uutta rohkeutta huomiselle. Toivottavasti kaikki menee hyvin silloin. Minä tykkään vielä paljon ja haluan nähdä. Oli tilanne mikä tahansa, ystävyys tai jotain muuta.

Yhteistyössä