V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä. Löytää intohimoinen ja minua rakasrtav mies, jota minä rakastan ja haistattaa pitkät Kantsulle ja Prisman kusipäille ja heille, jotka yrittävät tyrkyttää siivousta ja kassakoneen näpyttelyä potentiaalisina töinä. Haistakoot p.Rakastan sinua nainen vaikka tajuan sinulla olevan muita suunnitelmia.
Samoin haistakkot paska he, jotke yrittävät ehdottaa henkisyyden parissa työskentelyä. Se on silkkaa turhanpäiväistä roskaa, jolla ei ole oikeasti mitään merkitystä onnellisuuden kannalta.Kyllä. Löytää intohimoinen ja minua rakasrtav mies, jota minä rakastan ja haistattaa pitkät Kantsulle ja Prisman kusipäille ja heille, jotka yrittävät tyrkyttää siivousta ja kassakoneen näpyttelyä potentiaalisina töinä. Haistakoot p.
Haluan omia vaikka meneekin miehelleWish you were here. Rakastan sinua..
Meni mieheltä naiselle.Haluan omia vaikka meneekin miehelle
Sitten omin tämän täysinMeni mieheltä naiselle.
Tästä tuli mieleen että mä en oo ottanut Threadsia vieläkään käyttöön. Oon jopa unohtanut sen olemassaolon. Toivottavasti kaivattu ei ole laittanut sinne mitään piiloviestejä. On jääneet kyllä näkemättäJoko luit (turhan) ig viestin, käyn poistamassa kohta
Mun oli pakko ottaa kun ig heitti niitä threads-viestejä puoliksi näkyviin ja sit ärsytti kun siinä oli joku tarina ja näki vaan puolet ja halusin nähdä kokonaan vaikka ei niissä lopulta koskaan mitään ihmeellistä ollu mut kuitenkiTästä tuli mieleen että mä en oo ottanut Threadsia vieläkään käyttöön. Oon jopa unohtanut sen olemassaolon. Toivottavasti kaivattu ei ole laittanut sinne mitään piiloviestejä. On jääneet kyllä näkemättä
Luin eka jos hän soittaisiOlisi ihanaa, jos hän osoittaisi, että haluaa nimenomaan minut.
Taksa mittari puhelimessani alkaa raksuttaa sinulle heti ku laitan sen soittaa hissimusiikkia, sanoakseni vain sinulle hellästi korvaan kuiskaten laskun summan. Mukavaa illan jatkoa kultainenOlette jonossa. Odottakaa vielä seuraava vuosi päättämättä puhelua, joka ei ole vielä alkanutkaan.
Tarkoittaako tämä, ettet halua enää nähdä?Miksi kohtasimme välitilassa, kun ei päästä kohtaamaan kunnolla oikeassa elämässä?