V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oikeasti vaatisi leikkauksen mutta se yritetään välttää jos pärjää ilman.Hyvä, jos ei ole enää vaikeaa.
Mutta mä en rakasta.Rakastan joka tapauksessa, sitä et ainakaan pysty kieltämään.
Etkö ole ollut tunneasioissakaan rehellinen?Mutta mä en rakasta.
Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.Oikeasti vaatisi leikkauksen mutta se yritetään välttää jos pärjää ilman.
Mun asioiden takiako?Mietin reilun vuodentakaista talviyötä, jolloin valvoin koko yön ja rukoilin, että kaikki olisi hyvin. En.muista olleeni elämäni aikana.montaakaan kertaa niin ahdistunut.
LuenViestit on chat masinoitua tuubaa... ei kai kukaan tosissaan lue?
Tää voi siis tulla vaikka viestitellessä, eikä sinänsä estä sanomasta tai tekemästä, tulee vaan tollanen reaktio, eikä kukaan tajuais livenä, en tiedä miksi tääkin piti tänne laittaa, aina jotain randomia…Välillä tärisen fyysisesti kun ajattelen jotain asioita, voi laukasta jo pelkkä sanallinen konflikti
Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.Lähetä itse viestisi irl niin katsomme jatkoa.> Terveiset hyvänyöntoivottajalle.
R