V
vierailija
Vieras
Koska vaan.Pääsisinpä sinun kainaloon nukkumaan. Kauniita unia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska vaan.Pääsisinpä sinun kainaloon nukkumaan. Kauniita unia.
On paikka sinulle. Nuku hyvin.Pääsisinpä sinun kainaloon nukkumaan. Kauniita unia.
Mikset sinä ota? Minä ottaisin, jos tietäisin, ettei siitä koidu hankaluuksia.Tietenkin on tarvetta, mutta en voi toista pakottaa ottamaan yhteyttä ja se on ok.
Olen ottanut yhteyttä.Mikset sinä ota? Minä ottaisin, jos tietäisin, ettei siitä koidu hankaluuksia.
Millä tavalla?Olen ottanut yhteyttä.![]()
Molempien tulisi sitä haluta, ei riitä, että minä oon kiinnostunut viestittelystä tai tapaamisesta irl.Onko mielikuvittelu oikeasti niin vahvaa, että oikealle yhteydelle tai kosketukselle ei ole tarvetta?
Ei pidä paikkaansaYmmärrän. Välillä vain mietin, kun olet halunnut pitää tämän vain täällä.
Et voi olla varma.Tiedoksi että ei ole mitään toisia elämiä. Vain tämä.
En ole vielä valmis luopumaan meidän rakkaudestamme, vaikka sinä olisitkin ja siksi tajuaisin kaiken toivon turhaksi.Tiedoksi että ei ole mitään toisia elämiä. Vain tämä.
Muakin väsyttää tää elämä. Välillä mietin, et oisko maailma parempi paikka, jos en ois täällä ollutkaan.Oon väsyny, draamaa draaman perään joka puolella elämässä
On muuten hiukan tökeröä tulla sanomaan näin tuohon minun kommenttiin liittyen. Kyse nyt oli kuitenkin elämää suuremmasta rakkaudesta.Tiedoksi että ei ole mitään toisia elämiä. Vain tämä.
Mua väsyttää se että tuun aika paljon sotketuksi muiden ongelmiin, pitää varmaan kehitellä väistelykeinojaMuakin väsyttää tää elämä. Välillä mietin, et oisko maailma parempi paikka, jos en ois täällä ollutkaan.
Mä en tarvitse ystäviä.Onkohan sulla paljon ystäviä? Mietin, et jos meistä ei muuta tuu, niin oletko myös sinä kaivannut meidän ystävyyttä?
Musta tuntuu, että mulla on ollut aikoinaan paljon riitaa ja draamaa, ja vieläkin on niinä ajanjaksoina, kun voin huonosti. Muuten aika tasasen rauhalista, kun oon luonteeltanikin aika rauhallinen.Enkä tarkota sellasia huolia huolia, vaan ihmisten ihmissuhdeongelmia, riitoja ja draamaa, ne väsyttää, ei siis ne huolet joita tulee jokaiselle